2020 m. vasario 13 d., ketvirtadienis

Ar įmanoma atstatyti plaukus? Taip, su KINESSENCES RESTORE viskas įmanoma


Labas rytas, mano brangieji, aš vėl su Jumis ir pasiruošiau nemažai apžvalgų apie jau išbandytas priemones. Pradėsime nuo mėgstamiausios temos, nuo plaukų priežiūros. Parduotuvėje aš labai ilgai žiūriu į lentynas ir suprantu vieną paprastą dalyką, visi nori švelnių, gražių, pamaitintų plaukų, sveikų plaukų galiukų ir spalvos, kuri niekada neblunka. Kokią priemonę pasirinkt? Kaip atstatyti plaukus? Šiandien šnekėsime apie mano mėgstamiausią Ispanišką plaukų priežiūros priemonių liniją KINESSENCES.

KIN COSMETICS kompaniją 1932 m Žironoje, Ispanijoje įkūrė verslininkas Gregorio Bosacoma. Iš pradžių kompanija veikė kaip plaukų dažų maišymo cechas, vėliau dėl 2-ojo pasaulinio karo kompanijos veikla buvo sustabdyta ir vėl atkurta 1940 m, nuo kurių ir prasidėjo kompanijos sėkmės kelias. Apie 1945 m kompanijos pagrindine veiklos sritimi tampa profesionalios plaukų priežiūros priemonių gamyba įvairiems salonams bei kirpėjams. Nuo pat pradžių iki šiol kompanija yra valdoma Bosacoma šeimos, todėl ši kompanija - ne tik verslo įmonė, bet kartu ir šeimos vertybių, ištikimybės, patikimumo, patirties ženklas. KIN COSMETICS bėgant metams nuolat plečiasi ir šiuo metu kompanijos gaminių galima rasti daugiau negu 30 pasaulio šalių. Įmonės vizija – tapti patikimiausia profesionalių plaukų priežiūros priemonių gamintoja visame pasaulyje. To kompanija siekia ilgamete patirtimi, aukšta produkcijos kokybe, patraukliu produktų dizainu bei visapusišku partnerių palaikymu.

Kur pirkti: www.eurokos.lt








Mano nuomonė:

Aš esu išbandžius visas 3 Lietuvos rinkai pristatytas KINESSENCES  plaukų linijas, pasakysiu be jokios abejonės, mano mėgstamiausia taip ir lieka klasikinė geltona skirta plaukų puoselėjimui, antroje vietoje žalioji, kuri skirta plaukų atstatymui, ir rožinė detox. Apie išbandytas priemones skaitome mano bloge, o aš šiandien apie plaukų atstatymą.
Aš manau, mano plaukai išgyvena savotišką ciklą, dažymas- atstatymas - puoselėjimas -augimas-dažymas. Kokia dabar mano fazė? Plaukai nudažyti prieš kelias savaites, aš beveik blondinė, esu dėl to labai laiminga, nes atradau fantastišką kirpėją, kuri sugeba labai gerai atlikti savo darbą, nuo tinkamos spalvos iki tobulos plaukų kokybės. Kokie mano pageidavimai? Noriu atstatyti plaukus po dažymo, tačiau priemonės turi būti ne itin maitinančios, nes taip spalvos (o pas mane šaltas atspalvis, kuris labai greitai išsiplauna) nebeliks. Labai džiaugiuosi atradus KINESSENCES RESTORE plaukų priežiūros liniją, ji tobulai tiko mano plaukams.
Pradėsime nuo mėgstamiausios ir fantastiškiauios priemonės, KINESSENCES RESTORE OVERNIGHT INFUSION naktinio serumo. Jo konsistencija kreminė, tekstūra aliejinė, aromatas labai neutralus (sakyčiau visa linija turi žalumos aromatą). Aš tepu serumą ant plaukų per visą jų ilgį ir palieku nakčiai, iš ryto plaunu įprastai. Rezultatas - OMG, koks rezultatas. Niekada mano plaukus nebuvo taip lengva iššukuoti, jie tiesiog slysta per pirštus, o jeigu naudoti visas šios linijos priemones (šampūną ir kaukę) plaukai tampa kaip iš reklamos. Aš manau, kad dar ne vieną kartą nusipirksiu būtent šios linijos serumą, nes tai tikras atradimas. Taip, žinau, galima naudoti natūralius aliejus (kaip aš naudojau iki serumo), tačiau tik serumas neblukina spalvos, o aliejai suteikia plaukams geltoną atspalvį. Dar vienas dalykas, aš naudoju serumą ir pirtyse, jis labai gerai apsaugo mano plaukų galiukus nuo aukštos temperatūros ir išsausėjimo.
KINESSENCES RESTORE plaukų šampūnas ir kaukė man irgi labai patiko, šampūnas kreminis, sodrus, puikiai plauna ir nesausina plaukų, o kaukė labai tiršta, ji pasiskirsto ant plaukų gana sunkiai, tačiau rezultatas po naudojimo tobulas. Gamintojas siūlo kaukę įmasažuoti į plaukus ir palikti 5-10 minučių, aš būtent taip ir darau. Didelis pliusas - kaukė neriebina ir neapsunkina plaukų, padauginti neįmanoma. Po naudojimo plaukas storas, pamaitintas, svarus ir sunkus, galiukai vizualiai atrodo gražiai ir sveikai.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad labai rekomenduoju KINESSENCES RESTORE plaukų linija pažeistiems ir sausiems plaukams, svarbu naudoti visas priemones kartu. Galima tik serumą? Taip, tačiau naudojant kartu su šampūnu ir kauke rezultatas jaučiasi geriau ir matomas jau po kelių kartų. Ar yra kaupiamasis poveikis? Yra, tačiau jis išlieka iki 3 plovimų arba iki violetinės plaukų kaukės (kuri nori ar nenori sausina galiukus).

PR sample


SHARE:

1 komentaras

  1. SS7 software available to limited number of users

    SMS interception only software USD $100

    SMS /call Voice recording USD $350

    2Factor Authentication /location tracking USD $500

    Read and intercept SMS /phone calls / 2 factor authentications etc

    Check another person whatsapp messages

    do you have a cheating partner? let me know

    EARN $1000 Daily Free

    Western Union bug software ..
    PayPal money adder
    Bitcoin money adder's
    Check another person whatsapp messages
    Spy on cheating partners phones

    Hack facebook account

    Contact: putro9111@gmail.com
    Mobile : 512 956 5704

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig