2020 m. kovo 27 d., penktadienis

Mano Tigi Bed Head Dumb Blonde


Gero vakaro, mano bramgieji, aš vis dar rašau blogą ir niekur nedingau, tiesiog dieną turėjau kitokių darbų, o jau vakare prie testavimo ir grožio procedūrų, bei gero vaibo. Šiandien vėl šnekėsime apie plaukų priežiūros priemones, šį kartą blondinėms iš Tigi.



Susigrąžinkite plaukų spindesį su Dumb Blonde™ subalansuoto pH šampūnu, kurio sudėtyje yra pieno proteinų ir keratino. Jie atkuria ir rūpinasi chemiškai pažeistais plaukais.

Sugrąžinkite savo blondiniškiems plaukams nepakartojamą spindesį.

Šampūnas Tigi Bed Head Dumb Blonde:
  • Sustiprina plauko struktūrą ir mažina lūžinėjimą;
  • Švelniai valo, nesausindamas plaukų;
  • Suteikia spindesio ir gyvybingumo.
Naudojimas: masažuojamaisiais judesiais tepkite sudrėkintus plaukus. Kruopščiai išskalaukite. Naudokite kasdien.
Tropinės gvajavos kvapo.
  • Šviesintų plaukų balzamas Tigi Bed Head Dumb Blonde 750 ml
Puiki terapija chemiškai pažeistiems plaukams.

Balzamas sukurtas pagal Protein Booster™ technologiją, kuri padeda atkurti plauką iš vidaus. Sudėtyje yra pieno ekstrakto ir keratino, kurie saugo plauka nuo išorės agresorių.

Dėka šio balzamo, plaukai atrodys švelnesni ir glotnesni. 

Balzamas Tigi Bed Head Dumb Blonde:
  • Atkuria pažeistus plaukus iš vidaus ir sumažina išorinius plauko pažeidimus;
  • Drėkina juos;
  • Plaukai atrodo švelnus ir glotnūs
  • Sutekia spindesio ir švytėjimo.



Mano nuomonė:

Tigi priemones man gerai žinomos, kai aš tik pradėjau šviesinti savo plaukus, naudojau Tigi priemones plaukų atstatymui, plius kirpėja, kuri dažė man plaukus, darė procedūras naudojant būtent šitas priemones. Mano nuomonė apie šiuos šampūnus, balzamus ir kaukes liko labai gera, todėl pamačius www.pigu.lt akciją, aš nieko negalvojus nusipirkau. 
Žinote kaip būna, norisi kažkuo naujo, aš naujos suknelės, ar naujų kelnių, ar naujų kvepalų, ar naujo šampūno, kad rankos niežti. Taip buvo ir man,  pamačius gerą kainą, užsisakiau negalvodama. Juolab neseniai skaičiau labai gera atsiliepimą apie priemones mano sekamos blogerės Instagrame. 
Kaip ir sakiau, pasirinkau priemones blondinėms, mokėjau apie 11 eurų, sakyčiau labai geras kainos ir kokybės santykis. Priemonės labai tirštos ir koncentruotos. Jeigu paprasto šampūno man reikia ant delno, tai TIGI vos vieno lašo. Šampūnas putuoja labai gerai, plauna švelniai, turi perlamutrinį lengvą violetinį atspalvį, nedirgina galvos odos. Balzamas labai tirštas, jį net sunku išspausti iš butelio (ką darysiu, kai priemonė eis į pabaigą, nežinau), gerai maitina ir švelnina plauką. Tepant ant plauku jis tiesiog tirpsta, o plaukai akimirksniu tampa švelniais. Didelis pliusas, bent jau man, tropinių vaisių aromatas, kuris išsilaiko ant plaukų ilgai. Ar užtenka tik šitų priemonių sausiems plaukams? Ne, man reikia dar ir kaukės, bes šio balzamo maitinimo efekto mano saussiems plaukams nepakanka. Tigi Bed Head Dumb Blonde tinka kiekvienos dienos naudojimui, o savaitgalį rekomenduoju palepinti savo plaukus maitinančią kaukę, rekomenduoju TIGI S factor kaukę, ji tikrai tobula.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig