2020 m. kovo 20 d., penktadienis

Maybelline naujienos


Labas rytas, mano brangieji, aš niekur nedingau ir nekitinu mažinti blogo rašymo pajėgumus, tiesiog vakar norėjau per Instargam parodyti mėgstamiausius blakstienų tušus, ieškojau Maybelline. Pasirodo, jis užkrito už veidrodžio, todėl atstumus servantą, aš perėjau prie namų tvarkymo darbų, o blogo rašymą palikau šiandienai. Kaip jau supratote, šiandien šnekėsime apie Maybelline naujienas, kur iki testavimo favoritai buvo vieni, o po testavimo tapo kitos priemonės.


















Mano nuomonė:

Kokia mano mėgstamiausia Maybelline kosmetikos priemonė? Teisingai, dažniausiai naudoju Maybelline Super Stay Matt Ink matinius lūpų blizgius. Logiška, kad pamačius rožinių atspalvių kolekciją sėdėti namuose ramiai negalėjau ir vis klausiau Darjos, kada galėsiu ateiti pasiimti juos testavimui. Ir..... išbandžius juos visus ir galiu pasakyti, šitie atspalviai man visiškai netinka, jie ant mano lūpų atrodo ne rožiniais su šaltu tonu, o tokiais plytų atspalvio su rožiniu pagrindu. Žodžiu, mano mama labai apsidžiaugė, nes tai jos mėgstamiausia atspalviai (mes žinokite labai skirtingi, kas nepatinka ir netinka man, patinka mamai). Šnekant apie savybes, jos tokios pat geros, nesausina lūpų, maloniai tepasi ir pasakiškai atrodo visą dieną, tik deja... atspalviai visiškai ne mano.
Labiausiai mane nustebino Maybelline blakstienų tušas The Falsies Lush Lift, jis taip gerai nudažo blakstienas nuo pat augimo linijos, kad jos atrodo storos ir gražios. Didelis pliusas, bent jau man tai labai svarbu, jis priduoda blakstienos masės ir jos vizualiai atrodo storesnės. Tušas išsilaiko ant blakstienų (o ne po akimis) visą dieną, tačiau jeigu stiprus vėjas aš jo naudoti negaliu, mano akys labai silpnos, ašaros bėga, o jis nėra atsparus vandeniui.
Dar vienas visai netikėtas atradimas - ploniausias matytas akių pravedimas. Aš beveik niekada nepravedu akių linijos, nes man neišeina, būkite realistais, neišeina ir viskas, o čia gavosi iš pirmo karto. Manęs net pradėjo visi klausinėti, kodėl aš pakeičiau makiažo darymo įpročius, jeigu anksčiau buvo sudėtingi makiažas su šešėliais ir akių pieštukas, dabar tik higlighteris ir akių pravedimas. Stebuklas? Ne, stebuklas turi savo pavadinimą, ir tai Maybelline HyrerEasy.
Į plonus antakių pieštukus aš pažiūrėjau labai skeptiškai, man labiau patinka priemonės kurios duoda ir spalvos, ir po kelių brūkštelėjimų rezultatas jau geras, o čia kažkokia nesąmonę. Savaitės gale (praeitos savaitės) aš nuėjau tvarkyti antakius, man padarė labai natūralią formą ir paruošė antakius lamainavimui (o kada jis bus atliktas, velniai žino), kur trūktsa plaukėlių, reikia tiesiog plonu pieštuku nupiešti juos ir vaizdas nuostabus. Būtent tada aš ir prisiminiau apie Maybelline Ultra Slip pieštuus. Gamintojas siūlo 3 skirtingus atspalvius, aš naudoju šviesiai ir tamsiai rudus, juodai-rudą aš palikau ramybėje. Rezultatas labai geras, o svarbiausiai, aš turiu tai, ko norėjau labai seniai, natūralios formos antakius. Svarbu nereikia pešioti juos pastoviai, kartais padažyti ir suteikti formos. Pieštukai bus reikalingi tol, kol neataugs plaukučiai, kurių dabar trūksta. Kol karantinas, galima juos auginti namuose ir niekas nesužinos, kad tavo antakiai ' nelabai', vien pliusai.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad kiekvieną kartą Maybelline sugeba mane nustebinti savo naujienos, tikiesi vieno, o įsimyli kitas priemones ir tai yra nuostabu.


PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig