2020 m. kovo 25 d., trečiadienis

Valomoji kaukė Artistry Signature Select™


Vakar aš savo Instagram paskyroje šnekėjau apie veido kaukes. Nuoširdžiai galvojau, kad pas mane yra tik kelios, o pasirodo pas mane jų labai labai daug. Didžiąją dalį visų turimų kaukių sudaro Kiehl's ir Artistry. Šiandien jūsų dėmesiui valomoji kaukė Artistry Signature Select™.




Artistry Signature Select™ kaukės džiugina savo spalvomis, tekstūra ir kvapais, sukuriančiais svaiginančią patirtį. Jos yra sumaniai sukurtos taip, kad vienu metu galėtumėte naudoti daugiau nei vieną kaukę skirtingoms veido sritims ir pasinaudoti individualiai pritaikytu odos sprendimu – įvairiomis kaukėmis!
Valomoji kaukė skleidžia šviežiai išspaustų greipfrutų, sumaišytų su apelsinų, citrinų ir mandarinų bei muskuso ir miško kvapais, aromatą.
Viršutinės natos: greipfrutų, apelsinų, citrinų
Vidurinės natos: vandens
Apatinės natos: šviesių miškų, muskuso





Mano nuomonė:

Tikriausiai nėra ko slėpti, aš dažniausiai naudoju kremines drėkinamąsias arba maitinamąsias veido kaukes, mano veido oda sausa, jai reikia ypatingos priežiūros ir maitinimo efekto (aš šneku apie žiemos -rudens laikotarpius). Kartais nuo karto (kai veido poroms reikia valymo) aš naudoju valomąsias kaukes.
Kokie mano reikalavimai: nesausinti odos, nedirginti ir nesukelti alergijos, švelniai valyti ir turėti kreminę tekstūrą. Valomoji kaukė Artistry Signature Select™atitinka visus mano reikalavimus, ji valo labai švelniai, turi malonų aromatą ir kreminę tekstūrą. Didelis šios kaukės pliusas - sudėtyje esantis molis, kuris ne tik nesausina veido odos, bet ir pašalina riebalų perteklius, bei padeda reguliuot riebalinį odos sluoksnį. Man tokia funkcija labai aktuali vasaros sezonu, kai nori nenori, o veidas nuo aukštos temperatūros pradeda riebaluotis žymiai greičiau, pridėkite nešvarumus ir užsikimšusias poras.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad ši kaukė tiks riebiai ir mišriai odai, o taip pat gali būti naudojama kaip prevencinė priemonė nuo spuogų ir nešvarumų vasaros sezonu.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig