2020 m. gegužės 7 d., ketvirtadienis

L'oreal Infaillible magic loose powder


Labas rytas, mano brangieji, karantinas kiekvieną dieną vis švelnėja, o oras gerėja, todėl ir nuotaika fantastiška. Šiandien ilgai žiūrėjau į langą ir supratau, vasara jau ne už kalnų. Koia ji bus, dar pasakyti sunku, tačiau būkime realistais, kiekvieną sezoną keičiasi mūsų naudojamų kosmetikos priemonių krepšelis. Jeigu žiemą aš naudojau glow efektą suteikiančias pudras, vasarą jau norisi matiškumo. Prisipažinsiu, tokių pudrų mano kosmetinėje nėra labai daug, tik kelios, o šiandien aš su malonumu pristatysiu Jums naujieną, L'oreal Infaillible magic loose powder.










Mano nuomonė:

Kaip aš jau Jums sakiau, aš nelabai mėgstu matiškumo suteikiančias priemones, jos ant mano veido atrodo per sunkiai. Pripažinkime ir tai, kad dažniausiai sunkios tekstūros su maskuojamuoju efektu pudros būna matinės. Ar tokios man patinka? Galimai fotosesijoms taip, bet realiam gyvenimui tikrai ne. Net jeigu rinktis pudrą makiažo fiksavimui, mano dažniausias pasirinkimas glow efektas, net paakių zonos maskavimui aš renkuosi lengvas švytėjimo efektą suteikiančias pudras. 
L'oreal naujienų dėžutėje aš atradau L'oreal Infaillible magic loose powder, nustebau dėl mėlyno pudros atspalvio, nors ant veido jis nesimato. Patikėkite, aš patikrinau, nei nuotraukose, nei prie dienos šviesos mėlynos spalvos pigmentas neišlenda. Galimai jo ten visai nedaug, tačiau rašant atsiliepimą tokius dalykus patikrinti reikia. Pudra suteikia veidui matiškumo, galiu pasakyti daugiau, labai stipraus matiškumo efekto. Jeigu naudoti gero maskavimo kreminę pudrą, L'oreal Infaillible magic loose powder neapsunkina veido, o tai didelis pliusas. Jeigu naudoti lengvas pudras ir BB kremus, L'oreal Infaillible magic loose powder lyg suvalgo visą maskavimo efektą ir veido oda (man asmeniškai) atrodo negražiai. Išryškėja poros, maskavimo nėra, veidas balkšvas ir matinis. Bandžiau su šita pudra fiksuoti paakių makiažą, tačiau ši pudra paryškina visas įmanomas raukšles, todėl mano atveju tokiam dalykui ji visiškai netinka. Kaip šitą pudrą galima naudoti? Aš atradau vieną variantą, naudoji patinkantį makiažo pagrindą, toliau savo mėgstamą pudrą ir T zoną fiksuoji su L'oreal Infaillible magic loose powder. Būtent tada makiažas atrodo natūraliai ir išlieka ilgiau.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig