2020 m. liepos 29 d., trečiadienis

L’Oréal Paris Infaillible Matte Crayon


Labas rytas, mano brangieji, sutikite, kai priemonė labai patinka, atsiliepimą rašyti be galo lengva, o jeigu ne, praeina ir kelios savaitės, ir nuotraukos padarytos, o atsiliepimo bloge vis nėra. Žodžiu, sakau visiems gamintojams absoliučiai rimtai, man patinka tik matiniai lūpų dažai, blizgiai, kreidos ir pan. Aš atpratau nuo kreminių, pusiau kreminių lūpų dažų, nuo blizgesių ir aliejinės tekstūros priemonių. Kiek aš jų beturėčiau savo kosmetinėje, mano rankos pačios pasiims matinius lūpų dažus. Dabar suprantate, kodėl man taip patiko ir įtiko L’Oréal Paris naujiena Infaillible Matte Crayon lūpų dažai.






L’Oréal Paris Infaillible Matte Crayon – vandeniui atsparus ir nesitepantis lūpų pieštukas su maloniu karamelės kvapu. Mėgaukis ilgai išliekančia sodria matine spalva ir lengvai naudok, nes galiukas įstrižas. Pieštukai pagerinti maistinguoju simondsijų aliejumi ir vitaminu E, todėl nedžiovina lūpų ir jas drėkina. Galima rinktis iš 6 nuostabių atspalvių nuo šviesių nude iki sodriai raudonų.









Mano nuomonė:

Pradėsime nuo tobulų atspalvių, aš gavau testavimui 4 populiariausius rinkoje: nude, dusty rose, persikų ir ryšiai raudoną. Žinoma, visi atspalviai turi savo pavadinimus, tačiau man taip paprasčiau.
Mano mėgstamiausi - klasikinis nude, kuris tiks prie kiekvienos odos atspalvio ir ryšiai raudonas (nuotraukoje). Įpakavimas patogus ir praktiškas, pieštukas išsukamas ir jo forma leidžai labai tiksliai nudažyti lūpas nenaudojant lūpų pieštuko. L’Oréal Paris Infaillible Matte Crayon aromatas - kar amelė, labai maloni ir ant lūpų nesijaučia, neerzina. Didelis pliusas - priemonė atspari vandeniui. Taip, tai labiau marketingo žingsnis, nes beveik visi matiniai lūpų dažai yra atsparūs vandeniui, su jais galima gerti, valgyti (neriebų maistą) ir jie lieka ant lūpų. L'oreal pieštukas ne išimtis, pas mane jis išsilaikė ant lūpų visą dieną, vakare nuvaliau su aliejumi, nes su paprasta priemone tai padaryti gana sunku.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad L’Oréal Paris Infaillible Matte Crayon dar viena tobula naujiena rinkoje, man pieštukai labai patiko, nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti, juolab šiandien lūpų dažų diena, o tai puiki proga nusipirkti naują lūpų dažą į kolekciją. Tegul jis būna klasikinės raudonos spalvos, jis suteiks ne tik atspalvio jūsų lūpoms, bet ir pasitikėjimo savimi.


PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig