2023 m. rugpjūčio 30 d., trečiadienis

Kuris lūpų blzigesys geriau putlina lūpas? Eseesece ar Catrice?


Sveiki, mano brangieji, puikiai suprantu, kad putlių sexy lūpų norime beveik visos. Aš nesu prieš kosmetologinį lūpų putlinimą, tačiau mačiau labai daug blogų pavyzdžių. Švelniai tariant, bijau tapti ančiuku. Kokia išeitis? Lūpų pieštukas ir lūpų blizgesys skuba mums į pagalba. Koks geriausias lūpas putlinantis blizgesys? Too faced, bet ar visi norime tiek mokėti? Žinoma, kad ne. Šiandien jūsų dėmesiui biudžetinių priemonių dvikova, Catrice prieš Essence. Aš specialiai nusipirkau abi priemones tam, kad palyginti ir įvertinti rezultatus.











Mano nuomnė:

Catrice ir Essence vieno gamintojo prekės ženklai, Essence pigiausias, o Catrice kiek brangesnis. Aš galiu pasakyti nuoširdžiai, kad esu atradus 'perliukus' ir ten, ir ten. Šitie prekiniai ženklai pasižymi gera kokybe (vertinant tokią kainą), prieinamumu, gražiais įpakavimais ir marketingo subtilybėmis. Ieškant atsiliepimus apie lūpas putlinančias priemones, Essence What the fake turėjo tiek gerų atsiliepimų, kad aš pagalvojau, priemonė tikrai wowwww. Įpakavimas gražus, kokybiškas, atrodo stilingai (laikui bėgant auksinės raides nusitrina). Essence blizgesio atspalvis nude, šiltas tonas su auksinės spalvos blizgučiais. Konsistencija nėra super tiršta. Minusas - matote puikiai paskutinėje nuotraukoje. Essence blizgesys užbėga už kontūrą, akimirksniu subėga į raukšles ir atrodo tragiškai. Tokių baisių lūpų aš neturėjau niekada. Pataupykite pinigus ir jo tikrai nepirkite. Galimai kitos spalvos atrodo ant lūpų geriau, bet šitas, tiesiog š.....

Catrice Lip Booster man patiko žymiai labiau. Aplikatorius labai didelis, bet fainas, dirbti juo paprasta ir rezultatas gaunasi tobulas. Spalva nude, bet be blizgučių, tonas - šaltas. Niekada negalėjau pagalvoti, bet tokia spalva gražiausiai atrodo ant lūpų ir suteikia gaivumo makiažui. Ar reikalingas pieštukas? Jeigu norite kardinaliai keisti lūpų formą, tikrai taip, o jeigu jūsų tikslas tiesiog spindinčios ir sultingos lūpos, pieštukas nėra būtinas. Catrice Lip Booster lūpų blizgio konsistencija labai tiršta, bet tai pliusas. Priemonė neišbėga už lūpų kontūro, veikia palaipsniui (lūpų putlinimas nėra momentalus, praėjo pusė valandos ir viskas), labai gražiai ir prabangiai atrodo ant lūpų. 
Apibendrinant noriu pasakyti, kad šią kovą laimėjo Catrice, bet tai ne pirma, ir ne paskutinė kova mano bloge. Laukite tęsinio....

Gražios dienos,

Aliona












 

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig