2023 m. rugsėjo 10 d., sekmadienis

Kosmetika ZARA, ar verta? (ZARA ULTIMATE MATTE LIPSTICK 701 DEBUT ir BLUSH 133 FLATTERED)

 


Sveiki, mano brangieji, aš sugebėjau kažkur peršalti. Kaip? Neįsivaizduoju, kondicionerius nejungiu, lauke šilta. Mistika kažkokia, o gal virusas. Kol guliu namuose, šukuoju vinted ir ZARA puslapius. Na o ką turi veikti beauty ir fashion blogeris? Teisingai, galvoti apie madas ir kosmetikos priemones. Šiandien jūsų dėmesiui ZARA kosmetika,. Taip, taip, kas nežinojo, ZARA gamina ir kosmetikos priemones. Ar verta išbandyti?







Mano nuomonė:

Užbėgant įvykiams už akių galiu pasakyti, kad tikrai verta ir patiko. ZARA tai greitosios mados gigantas, nors aš nelabai mėgstu ZARA parduotuvės, aš vis tiek ten kartais užsuku. Man labai patinka baziniai drabužiai ir kvepalai. Kas galėtų pagalvoti? Kvepalai ZARA stiprioji pusė, o kosmetikos nesu mačiusi gyvai nei karto parduotuvėse. Galimai, ZARA Romoje arba Milane tokie stebuklai būna, o man prieš perkant reikėjo ieškoti atsiliepimus ir googlinti atspalvius. Labai keista, bet atsiliepimų nėra daug, tik promo reklaminiai postai Instagram platformoje ir tiek žinių. Žinoma, didelį poveikį padarė nuolaidos. Už 4 eurus išbandyti galima, nepatiks, atsisveikinti nebus taip gaila. 

Pirmu siuntimu pas mane atkeliavo didelę ZARA paletę, ją išbandžius supratau, kad kosmetika man prie širdies, todėl pirkau lūpų dažus ir skaistalus. 

Pradėsime nuo įpakavimo, jis baltas, sunkus, kokybiškas, užsidaro su magnetu. Visi įpakavimai tinka papildymui, pvz. galima turėti kelis lūpų dažus ir tik vieną įpakavimą. Taip mes saugome gamtą nuo didelio kiekio plastiko ir savo piniginę nuo papildomų išlaidų. Minusas - niekur nėra priemonės pavadinimo, reikia prisiminti kokios tai spalvos lūpų dažai tik iš atminties (jeigu nebuvo išsaugota dėžutė). ZARA logo vos matomas, tik darant nuotraukas aš jį pastebėjau.

Mano turimi lūpų dažai matinės tekstūros, spalva 701 DEBUT . Tai gana oranžinio atspalvio, pusiau matinės konsistencijos lūpų dažai. Spalva labai pigmentuota, tepasi gerai, šerpetojimus paryškina, ant lūpų jaučiasi maloniai. Pigmentas susigeria į lūpų odą, todėl lūpdažis išsilaiko ant lūpų gana ilgai. Man lūpdažis labai patiko, pretenzijų tikrai neturiu. Iš minusų - lūpų dažų dizaino forma. Ji lenkta, todėl jie blogai stovi stalčiuje, vis nukrenta.

Šnekant apie skaistalus noriu pasakyti, kad tikėjausi biški didesnio įpakavimo, o jis realybėje visai mažiukas. Mano turima spalva 133 FLATTRED, tai rožinis atspalvis su lengvu perlamutru. Realiau atspalvis atrodo ant rankos, įpakavime jis labiau persikinis nude, o realybėje dusty rose. Jo tekstūra šilkinė, pasiskirsto ant veido gerai, galima sluoksniuoti, pigmentacija tobula.


Apibendrinant noriu pasakyti, kad ZARA kosmetika nesuteiks Jums beauty orgazmo tikrai, tai nėra kažkas wowwwww, griūk negyvas. Tai labai geros kokybės priemonės už labai adekvačią kainą. Vienintelis minusas - neįmanoma kosmetikos priemonių pamatyti ir pratestuoti gyvai parduotuvėje, o pirkti aklai kreminės pudros arba maskuoklio tikrai nesinori.


Gražios dienos,


Aliona











SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig