2023 m. rugsėjo 1 d., penktadienis

Vinted (švarkai ir paltai)

 


Antroji šiandienos tema, Vinted ir jo 'perliukai'. Taip jau gavosi, kad aš pati ieškau švarkų ir madingų paltų, todėl nusprendžiau pasidalinti lietuviško vinted radiniais ju Jumis. Priminu, kad pirmadienį Humana naujas asortimentas, kas trokšta brendinių drabužių pigiau, visada welcome. Na o mes važiuojame, kas pirmesnis, tas gudresnis. Gerų pirkinių ir šilto naujo rudens sezono.



Pradėsime nuo aktualios temos, tvido tipo švarkų. Pirmas mūsų sąraše - ZARA tamsiai mėlynas patrumpintas švarkas, kuris idealiai tinka tiek prie klasikinių kelnių, tiek prie džinsų. Kam mokėti brangiau, jeigu galima pigiau?



ZARA tweedo kostiumas su šortais juodos spalvos, kaina vos 10 eurų. Rimtai????? Reikia pirkti kuo skubiau. Priminsiu, kad bomberiai šį sezoną kaip niekada ant bangos, o šitas klasikinis ir labai skoningas.



Aš dviem rankom už tokio tipo megztinius, skoningai priderinus prie turimų drabužių, gausite kelis outfi'o variantus.





Negalėjau aš jūsų palikti be tobulo trumpo ir labai madingo Mango švarko, kaina stulbinama.


Kas gali sau leisti daugiau, labai rekomenduoju atkreipti dėmesį į vintažinę Escada. Tokie švarkai tarnauja ne vieną sezoną, nepriklausomai nuo mados ir trendų. Pasakysiu dar daugiau, Escada pats iš savęs jau trendas.


Pamatei gerą paltą, pirk negalvodamas. Žiemos sezonas jau ne už kalnų, kainos bus tikrai didesnės. Man labai patiko Escada paltas, gaila, kad aš ne Lietuvoje. Italijoje mažai galimybių užsidėti paltą, nes žiemą minimali temperatūra - 16 laipsnių.



Kas skaito mano blogą ir seka mane Instagram, puikiai žino apie mano meilę MAX Mara paltams. Jie labai geros kokybės, atrodo prabangiai ir didelė sėkmė juos nusipirkti pigiau. Štai toks variantas. Taip, kaina nėra maža, bet čia Max Mara ilgas paltas, plius sudėtyje alpaka, lana wool ir angora. 






Visi pilki atspalviai šį sezoną kaip niekada madingi, todėl šitas Max Mara SportMax linijos gražuolis privalo atsidurti jūsų spintoje. Sudėtis - lana wool, toks daiktas labai ilgai tarnaus ir atrodys tobulisssimo.


Odinė klasikinio modelio striukė, kiekvienos madistės 'must have'. Man patinka Massimo Dutti. Noriu priminti, kad MD dydžiai labai mažinti, bet kokybė tikrai tobula. Turiu, nešioju, džiaugiuosi jau 4 metus.


Jūs prašėte daugiau Woolrich rekomendacijų - prašom. Man labai patiko toks Woolrich variantas - baltas ir labai skoningas, idealiai į kalnus arba į miestą.


Dar mano akį patraukė toks variantas, būklė puiki, šiltas ir pūkinis su kailiuku Woolrich.




Pabaigai keli Max Mara diržai



Tikiuosi, kad rubrika patiko,
Geros dienos,

Aliona




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig