2018 m. rugsėjo 16 d., sekmadienis

Nivea MicellAir akių makiažo valiklis


Sveiki, mano brangieji, jau spėjau padaryti dar daugiau nuotraukų, nes viena apie plaukus arba L'oreal naujienas jau nebe įdomu, reikia apie kažką kitą. Reikia ir neigiamų atsiliepimų, tiesa? Šiandien pasakojimas apie tai, kaip mane irgi veikia graži reklama ir juodas stilingas įpakavimas.







Mano nuomonė:

Aš labai retai naudoju vandeniui atsparų blakstienų tušą, jis dirgina akis, o tai man visai nepatinka. Iš kitos pusės, vandeniui atsparų makiažo valiklius perku pastoviai, nėra ko slėpti, geriausiais man buvo Biotherm ir L'oreal. Reklama veikia net mane, blogerę su patirtimi, kuri jau puikiai žino, reklamomis tikėti negalima. Turėjau laisvą pusvalandį iki susitikimo, namo grįžti nesinorėjo, todėl užsukau į Drogas parduotuvę. Apžiūrėjau lentynas su naujienomis ir pamačiau visą Nivea MicellAir priemonių seriją. Įpakavimas tobulai gražus ir traukia akį parduotuvėje, mano akių valiklis jau ėjo į pabaigą, todėl vietoje to, kad nusipirkti patikrintą laiku priemonę, aš pasidaviau naujienai. Ar man patiko Nivea MicellAir akių makiažo valiklis? OMG, visiškai ne. Jis nėra pakankamai aliejinis, kratyk nekratęs, rezultatas toks pat. Priemonė labai sunkiai susitvarko su šešėliais, aš jau nešneku apie kiek sunkesnius variantus, tokius kaip Urban Decay blakstienų tušą, pandos akys garantuotos, arba reikia trinti pusė vakaro. Ar rimtai? O pats svarbiausias dalykas, jau antrą kartą akies uždegimas. Ne, pasakyti kad būtent nuo šitos priemonės negaliu, tačiau nustoju naudoti ir viskas vėl gerai. 







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig