2019 m. lapkričio 11 d., pirmadienis

Tualetinis vanduo vyrams OPPORTUNE™ Premium ir Kvepalai moterims ANCESTRY™ in Paris


Kiekvieną sezoną mano kosmetikos staliuką papildo dar vienas kvepalų buteliukas. Jeigu papildo mano, tai kodėl negali papildyti ir pradžiuginti mano tėvus? Pasakyta, padaryta, juolab jų gimtadieniai rudenį, o kaip visi puikiai supranta, kvepalai, tai fantastiškas pasirinkimas ir gera dovana bet kam iš mūsų. Taip, sutinku, su kvepalais galima lengvai prašauti, reikia labai gerai pažinti žmogų. Iš kitos pusės, nebūna blogų kvepalų, būna netinkamas sezonas. Sutinkate? Šiandien mano pasakojimas apie Amway 





Kvepalai moterims ANCESTRY™ in Paris

Prisiminimus žadinantis ANCESTRY in Paris – tai naujausias kvapas aukštos kokybės kvepalų pasaulyje, kuris buteliuke išgauna Prancūzijos sostinės romantiką. O kai tas buteliukas yra nuostabios nakties mėlynos ir auksinės spalvos, pasikvėpinusi šiais kvepalais iš tiesų patirsite nakties kerus!

Šviežių gėlių aromatas susipina su jūros vėjo švelnumu taip, kaip švelnus vėjelis susitinka su  Ile de la Cite salos krantais, ir pažadina Jūsų pojūčius. Persiko kvapas, susipynęs su naktį žydinčio jazmino natomis, subtiliu tuberozos ir baltojo muskuso grakštumu, atkuria paslaptingos elegancijos aurą, Jums einant Point Neuf tiltu. Sužavėtą jausmingumo ir laisvumo, Jus apsupa dvelksmas, kupinas įmantrios elegancijos. Labai koncentruotas: ilgai ant Jūsų odos išliekančiam pojūčiui. 


Tualetinis vanduo vyrams OPPORTUNE™ Premium

Sičuano pipiro ir mandarinų karštis buvo sušvelnintas mūsų kvepalų gamintojų, pasitelkiant jazminų ir „JUNGLE ESSENCETM*“ aromatą tam, kad galėtų sulyginti intensyvų kedro ir baltosios medienos aromatus, kurie suteikia kvepalams vėsumo ir suglumina pojūčius. Karščio ir šalčio dvilypumas, aukštos klasės ramybė, atsidavusi kultūrai ir rafinuotumui. Tokie vyriški, tokie įvairiapusiai, tokios aukštos klasės „fougère“ kvepalai. Labai koncentruoti: ilgai ant Jūsų odos išliekančiam pojūčiui.








Mano nuomonė:

Taip, didelis iššūkis užsakyti kvepalus iš internetinės parduotuvės nežinant, o tik įsivaizduojant aromatą. Pasakysiu nuoširdžiai, Amway kvepalų aprašymai tokie ryškūs ir tikslūs, kad neprašoviau nei karto. Kvepalai gali patraukti dėmesį geros kokybės įpakavimais, nuostabiais aromatais ir gena nemažu pasirinkimu. Savo tėvui aš pasirinkau klasikinį vyrišką aromatą OPPORTUNE PREMIUM.
Pagrindinės šio aromato natos - bergamotė, mediena, citrusiniai vaisiai, muskuso riešutas, bei piprai.
Tai vienas iš unikaliausių vyriškų aromatų, nes piramidėje visiškai skirtingi, tačiau tai vienas prie kito tinkantys ingedientai, todėl kvepalai užburia po pirmo papurškimo ant rankos. Pasakysiu dar daugiau, aš labai mėgstu vyriškus aromatus, todėl kartais, kol tėvas nemato, pasirušrkiu ir pati.


Mama gavo dovanu ANCESTRY™ in Paris, aromatas labai lengvas, gėlių, kur pagrindiniu smuiku groja muskusas. Aš manau, kad šitas kvapas tiks jums nepriklausomai nuo sezono, jis idealiai tinka tiek prie vasarinės suknelės, tiek prie prabangių kailinių. Mano nosytė labai ryškiai jaučia tuberozės ir rožių aromatą, jazminai beveik nesijaučia (aš manau, kad tam, kad pajausti jazminus, reikia kiek šiltesnio oro). Dar vienas pliusas - kvepalai turi nuostabų jūros vandens aromatą, aš kaip tik grįžau vakar iš pajūrio, uostau kvepalus ir jaučiu labai malonius prisiminimus.

PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig