2020 m. birželio 16 d., antradienis

Mary Kay Švytinti įdegio pudra


Labas rytas, mano brangieji, sakykite ką norite, tačiau vasara tai ne tik atostogų, ryškių lūpų dažų, šašlykų, ežerų ir ilgų pasivaikščiuojimų vakarais metais, laikas traukti iš savo kosmetinės bronzines pudras. Bronzinės pudros būna kelių rūšių, matinės ir blizgios. Kokios mano mėgstamiausios? Absoliučiai visos, nes teisingai jas panaudojus gaunamas tobulas saulės nubučiuotas efektas. Šiandien jūsų dėmesiui švytinti įdegio pudros ir naujos limituoto leidimo Mary Kay kolekcijos.





Iš naujo atrastas senovės grožis!
Pasinerkite į spindesį, kurį užtikrina marmurinis įdegio ir šviesinamosios pudros derinys, primenantis priešistorinius mineralus ir brangakmenius.

Pasižymi gražia, marmurine tekstūra.
Išskirtinis, sluoksniuotas švytėjimo suteikiančios priemonės ir įdegio pudros duetas sukuria daugiamatį, stulbinantį spalvos ir spindesio koliažą.
Įdegio pudra ir švytėjimo suteikianti priemonė yra tobulai parinktos, todėl naudojant jas, jos suteikia odai natūralų, šiltą spindesį.
Atraskite du nepakartojamus atspalvius: Gilded Glow ir Copper Glow. Tiek vienas, tiek kitas yra beprotiškai gražūs!
Specialios dalelės gražiai atspindi šviesą, o patvarios spalvos suteikia odai sveiką ir gražų spindesį, kuris išlieka daug valandų!
Pasinaudokite „Mary Kay®“ pudros teptuku ir lengvai akcentuokite odą Švytinčia įdegio pudra. Jūs įsimylėsite šį efektą!









Mano nuomonė:

Man kosmetikos ir grožio priemonės neša laimę, aš manau, kad jie turi būti ne tik funklionaliais, bet ir gerai atlikti savo darbą. Dažniausiai apie bronzines pudras aš prisiminu tik vasarą, nes visus metus naudoju klasikinį kontūravimą ir higlighterius. Priminsiu, kad bronzinės pudros ir kontūravimo priemonės visiškai du skirtingi dalykai, neegzistuoja gyvenime šilto atspalvio šešėlio ant veido. Naudokite produktus pagal paskirtį, tik tada įmanomas tobulas rezultatas. Grįžtant prie bronzinių pudrų noriu pasakyti, kad juos tepti geriausiai ant skruostų, nosies galiuko, smakro, būtent ten, kur jūsų veidas tradiciškai įdegia greičiausiai. 
Man labai patiko Mary Kay švytinčios pudros įpakavimas, omg, koks jis gražus, tobulas, sunkus ir išskirtinis. Man tokie labai patinka, todėl vien už įpakavimą pudrą gauna 10 balų. Gamintojas siūlo du skirtingus atspalvius, vienas šiltesnis ir labiau auksinis, kitas rausvesnis ir tamsesnis. Mano veido oda tamsi, todėl šviesesnį galima naudoti kaip higlighterį, o tamsesniu paryškinti skruostus. Ir taip, aš vist iek naudoju kontūravimo priemonę, tiesiog bronzinės pudros pagyvina mano veido odos atspalvį. 
Švytinčios pudros gerai pigmentuotos, maloniai naudojasi ir išsilaiko visą dieną.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig