2015 m. spalio 25 d., sekmadienis

GOSH MOULDING WAX- modeliuojantis plaukų vaškas


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu pašnekėti apie plaukų vašką. Ne, aš pati jo nebandžiau, šią priemonę testavo mano vyras, mano plaukai pakankamai ilgi, todėl aš tokių priemonių plaukų priežiūrai nenaudoju. Vyro plaukai trumpi, tačiau labai lengvučiai ir pučiasi, be tokios priemonės kaip vaškas, susitvarkyti labai sunku, jis suteikia formos ir tekstūros kirpimui.









Talpa: 75 gr.

Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada parduotuvėse

Įpakavimas:







Konsistencija:





Mano nuomonė:

Aš rašau tik tai, ką pasakė vyras: vaškas labai malonios ir nelipnios tekstūros, konsistencija nėra kieta, lengva naudoti, bet labai svarbu nepadauginti. manau tie, kas naudoja vašką, puikiai žino, kaip tai daryti, labai mažą vaško kiekį reikia sušildyti rankose ir suformuoti šukuoseną,  suteikti jai tekstūros ir formą. Gosh vaškas naudojamas ant sausų plaukų, turi pusiau matinį 'finish'ą, labai lengvą kvapą, plaukai atrodo natūraliai, tačiau labai gerai laiko formą, net po kepurės. Įpakavimas standartinis, gražus ir stilingas. Kaip pasakė vyras, juodos spalvos, nes tokios priemonės dažniausiai skirtos vyrams, taip, merginos trumpais plaukais irgi perka tokias plaukų želę ir vašką,bet žymiai rečiau,   deja aš tokių priemonių nenaudoju. Apibendrinant vyras sakė, kad prieš tai naudojo pigiausia Schwarzkopf ir brangesnį Bad Head, tačiau Gosh patiko labiausiai, nes mažiau lipnus, geriau išlaiko plaukų formą, turi vos jaučiamą kvapą.


PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig