2015 m. spalio 24 d., šeštadienis

Outfit of the day: Fur weekend




Labas vakaras, mano brangieji, šiandien buvo nuostabiai graži diena, tikrasis 'auksinis' ruduo. Šiandien spėjau į kirpyklą patrumpinti plaukus, taip pat buvau Make Up Store #makeupweekend. Man labai patinka tokie renginiai, nes tai ne tik praktiškos žinios ir profesionalios visažistės patarimai, bet ir labai gražus makiažas. Apie visas smulkmenas aš papasakosiu šiandien arba rytoj ryte, nes tvarkau nuotraukas, o šiandien kalba eis apie Michael Kors kailinius. Šio rudens aš laukiau kaip niekada nekantriai, nes spintoje yra keli Micel Kors kailiniai. Aš už nenatūralius kalinius, kodėl? Nes nėra žūdami gyvūnai, nes nenatūralių kailinių kainą nėra labai didelė, o spalvos labai ryškios ir gražios, o svarbiausiai jie užkariauja podiumus ir madingiausių merginų širdis.













Kailniai - Michael Kors
Sijonas - ZARA
Rankinė - Michael Kors
Laikrodis - Michael Kors
Apyrankė - Michael Kors
Akiniai - Michael Kors
Batai -Diva













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig