2015 m. spalio 31 d., šeštadienis

L'oreal Color Riche nail - nagų lakas (spalva 172 Marsala Palace)





Labas rytas, mano brangieji, kol vyras miega, juk šeštadienis, aš prisėdau prie blogo rašymo. Labai noriu pasidalinti savo atsiliepimu apie L'oreal nagų lakus. Tiesą sakant, iki šiol turėjau tik vieną L'oreal nagų laką su smėlio efektu, man jis patinka, nes spalva pakankamai graži (pilkšvai juoda), aš lakuoju jo nagus tada, kai visiškai nėra laiko, o jis išdžiūsta per kelias minutes. Šį kartą gavau testavimui klasikinius L'oreal nagų lakus, pradėjau nuo rožinio, po to lakavau bordro ir nuvažiavau į Rygą. Kaip aš jau pasakojau, pasiėmiau nagų laką su savimi, jeigu reiktų pataisyti spalvą, bet neprireikė, lakas pasiteisino. 






Gamintojo aprašymas:


Inovatyvūs produktai su pažangia formule — gelinių nagų technologija suteikia intensyvią spalvą, 10 dienų išlaikymą ir spindesį. 
Lakas išdžiūsta vos per keletą minučių!


Talpa: 5 ml.

Kaina: 4,99 EUR

Spalvų pasirinkimas:



Įpakavimas:










Teptukas:



Rezultatas:








Mano nuomonė:

L'oreal nagų lakai nėra pigūs, buteliukas vos 5 ml., o kaina apie 5 EUR, tačiau spalvų pasirinkimas tikrai labai didelis, teptukas be galo patogus, leidžia gerai ir lygiai nulakuoti nagus prie pat odelės. Labai didelis pliusas, nagų lakas labai gerai iųsilaiko ant nagų (aš išbandžiau tik dvi spalvas, todėl kol kas apie tai ir pasakoju), man išsilaikė apie penkias dienas. Link penktos dienos veidrodinis spindesys silpnėja, nagų lakas atrodo matinis, tačiau lieka savo vietoje. Man du sluoksniai išdžiuvo labai greitai, per dešimt minučių. Dar vienas pliusas - tamsiai bordo spalvos lakas nedažo nei nagų, nei rankų. Tiesą, aš naudojau nagų laką su L'oreal nagų lako pagrindu, kuris man irgi labai patiko, jo dar nebandžiau naudoti su kitais lakai, todėl plačiau papasakoti negaliu, bet naudojant su L'oreal lakais, rezultatas tobulas, lakas lakuojasi žymiai lygiau ir gražiai, kartais užtenka tik vieno nagų lako sluoksnio.



Šnekant apie nagų lako spalvą, man ji pasirodė tobula, tamsiai bordo (Marsala Palace) su šiltai rudu pagrindu labai gražiai atrodo ant mano trumpų nagų, nuotraukose ji atrodo kiek šviesiau, realiai tai tamsiai bordo atspalvis, kuris atrodo prabangiai ir tinka prie bet kokių drabužių ir situacijos. 

PS. Aš pastebėjau, kad dauguma spaudos atstovų per RIGA Fashion week pasirinko savo manikiūrui tamsius atspalvius (nuo ryškiai raudonos iki juodos, Juodų atspalvių buvo daugiau)

O Kaip Jums L'oreal nagų lakas? Aš galvoju apie Nude spalvą, ar yra rekomendacijų?

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig