2016 m. kovo 22 d., antradienis

Dior Summer 2016 Milky Dots Collection


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau jau galima pamatyti Dior vasaros kolekcijos nuotraukas, šį kartą pagrindinis akcentas - mėlynas atspalvis, Promo modelio makiažas būtent toks, nežinau ar aš išdrįsčiau padaryti ką nors panašaus, tačiau vasarai Dior siūlo kosmetikos priemones įvairiam skoniui.






Aš kategoriškai prieš tokio tipo makiažus, man jie kažkodėl primina senomadiškas "čeburekų pardavėjas', jų šešėlių spalva buvo būtent tokia pat, bet kiekvienam savo, talentingi dizaineriai ir kolekcijų kūrėjai tikriausiai žino ką daro.



Dior Addict Milky Tint

  • 026 Milky Pearl
  • 126 Milky Pure
  • 156 Milky Paste
  • 286 Milky Plum
  • 356 Milky Peach
  • 376 Milky Pop




Diorskin Nude Air Glow Powder

  • 001 Fresh Tan
  • 002 Fresh Light
  • 003 Warm Tan
  • 004 Warm Light

Diorskin Nude Air Summer Glow 001



5 Couleurs Polka Dots Palette

  • 366 Bain de Mer
  • 536 Escapade





Polka Dots Manicure Kit

  • 001 Pastilles
  • 002 Confettis
  • 003 Plumetis

Dior Addict Lipstick

  • 533 Appeal
  • 581 Beat
  • 613 Break
  • 773 Play

Dior Addict Fluid Shadow

  • 555 Eccentric
  • 775 Ecstatic

Dior Addict It-Line

  • 359 It-Jade
  • 959 It-Lilac

Diorshow Iconic Overcurl

  • 662 Over Bronze

Eye Reviver

  • 002

Mano nuomonė:

Tiesą sakant, nieko naujo aš tikrai nepamačiau, bronzinės pudros jau buvo, nagų lakų spalvos nėra kažkokios labai jau ypatingos ir naujoviškos, kreminiai šešėliai - ir vėl bronzinės spalvos vasarai. Tačiau žiūrint bendrai į kolekciją suprantu, kad spalvos parinktos tokios, kurios tikrai tiks kiekvienam iš mūsų, tiek bronzinė, tiek mėlyna, tik švelniai žalios spalvos akių pravedimas, tiek dviejų spalvų nagų lakų rinkinukas, kuris skirtas nagų dailei. Galiu pasakyti tik tiek, kad tik Dior pasileidžia madingoms manikiūro ir nagų lakavimo tendencijoms (ir mirror nagų lako efektai, ir krakeliuras, ir madingi ir ryškūs atspalviai), todėl smagu ir visada norisi prieiti prie stendo. Kitas klausimas "ar norisi ką nors nusipirkti?" - o kam, jeigu bronzinę pudrą aš jau turiu, o bronziniai ir mėlyni šešėliai tikrai ne mano skonio. Pasigedome naujų ir unikalių kosmetikos priemonių, net labai, labai, tokių, kurios net nežiūrint į kainą norisi bėgti ir pirkti.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig