2016 m. kovo 16 d., trečiadienis

„H&M“ IR ATLIKĖJA M.I.A. SUJUNGS JĖGAS SIEKIANT SURINKTI 1 000 TONŲ DRABUŽIŲ PASAULINĖS RŪŠIAVIMO SAVAITĖS METU BALANDŽIO 18-24 DIENOMIS


Noriu pasidalinti žiniasklaidos pranešimu apie nudėvėtų ir nebereikalingų drabužių surinkimo iniciatyvą H&M parduotuvėse visame pasaulyje. Ar žinojote, kad nunešti savo senus drabužius galite ir į H&M parduotuves visoje Lietuvoje, tai netik labai geras darbas, bet nauda - už tai gaunamas nuolaidų kuponas kitam apsipirkimui.



H&M“ sujungs jėgas su atlikėja bei menininke M.I.A. „H&M“ naujausiai pasaulinei iniciatyvai – Pasaulinei rūšiavimo savaitei (ang. World Recycle Week), kuriai paminėti sukurtas naujas muzikinis vaizdo klipas, o tuo pačiu bus pradėta ir ambicinga pasaulinė drabužių surinkimo akcija. Šiuo laikotarpiu „H&M” sieks surinkti 1 000 tonų nebereikalingų ar nudėvėtų tekstilės gaminių iš klientų visame pasaulyje, kurie bus perdirbti į naują tekstilę naujiems gaminiams. Šiai „H&M” iniciatyvai paremti M.I.A. nufilmavo išskirtinį naują vaizdo klipą, pabrėžiantį neigiamą poveikį aplinkai, kurį sukelia į sąvartynus visame pasaulyje keliaujantys drabužiai. Šis vaizdo klipas svetainėje hm.com pasirodys balandžio 11 dieną.
„H&M“ drabužių surinkimo iniciatyva yra paprasta, tačiau galinti turėti stiprų poveikį. Nuo 2013 metų klientai yra kviečiami į „H&M“ parduotuves atnešti bet kokio prekės ženklo ir būklės nebereikalingus bei nudėvėtus drabužius ir tekstilės gaminius. Tai padarydami jie padeda užtikrinti, kad mažiau drabužių atsidurs sąvartynuose, o mainais taip pat gauna „H&M“ nuolaidos kuponus. Nuo drabužių surinkimo iniciatyvos pradžios 2013-aisiais kompanija jau surinko daugiau nei 25 tūkst. tonų tekstilės, o prieš dvejus metus „H&M“ pristatė pirmuosius gaminius, pagamintus naudojant perdirbtą tekstilės pluoštą, taip žengdami svarbų žingsnį kuriant uždarą mados pramonės ratą.
Pirmajai Pasaulinei rūšiavimo savaitei pažymėti, „H&M“ sieks surinkti rekordinį tekstilės kiekį ir toliau tęsiant drabužių surinkimo iniciatyvą. M.I.A. vaizdo klipe pasirodysiantys tinklaraštininkai bei veikėjai taip pat sukurs vaizdo įrašus (ang. rehauls), demonstruosiančius gaminius, kuriuos jie perdirbs su „H&M“ drabužių surinkimo iniciatyvos pagalba Pasaulinės rūšiavimo savaitės metu, kaip atsaką populiariems vaizdo įrašams, kuriuose demonstruojami įsigyti nauji drabužiai (ang. hauls). Savo „rehaul“ vaizdo įrašus galite sukurti naudodami žymę #HMrehaul, o vėliau gaminius atnešti į artimiausią „H&M“ parduotuvę, taip prisidėdami prie pasaulinio mados judėjimo, siekiančio paversti drabužių surinkimo iniciatyvą natūralia drabužių gyvenimo dalimi.
„Close The Loop“ yra „H&M“ „Conscious Actions“ pasižadėjimas tvarumui. Jo tikslas yra sukurti uždarą tekstilės ratą, kuriame nebereikalingi drabužiai gali būti panaudoti dar kartą ar perdirbti į naują tekstilės pluoštą, iš kurio būtų gaminami nauji gaminiai. Tuo norima pasiekti, kad jokie drabužiai nekeliautų į sąvartynus, o taip pat išsaugoti natūralius išteklius. Perdirbant vos vienerius marškinėlius trumpomis rankovėmis, gali būti sutaupoma net 2 100 litrų vandens – įsivaizduokite šio veiksmo poveikį, surinkus 1 000 tonų drabužių Pasaulinės rūšiavimo savaitės metu. Laukiama bet kokios tekstilės – porą pametusių kojinių, senų rankšluosčių, skylėtos suknelės – nei vienas gaminys nėra per daug suplėšytas, per senas ar per daug panaudotas, kad būtų prikeltas antram gyvenimui.

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig