2016 m. rugsėjo 11 d., sekmadienis

MAC vienos spalvos akių šešėliai ( Juxt (satin) ir Join My League? (matte))


Vėl grįžtame prie MAC kosmetikos, šiandien aptarsime vienos spalvos akių šešėlius. Aš gavau testavimui tamsiai rudos spalvos, matinius MAC Join My League?, o mano kosmetinėje jau seniai savo eilės laukė satininai žalsvos spalvos Juxt. Manau žalsva su auksinės spalvos švytėjimu ir tamsiai ruda matinė geriausias derinys, todėl jūsų dėmesiui ne tik atsiliepimas, bet ir makiažas.






Kaina: 19 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC Akropolis Vilniuje ir Kaune

Įpakavimas:












Rezultatas:





Mano nuomonė:

Būkime realistais, su dviejų spalvų akių šešėliais sunkoka padaryti labai gražų akių makiažą su lengvais spalvų perėjimais. Aš šešėlių retušavimui naudojau The Balm matinių šešėlių paletę, tačiau pagrindiniu smuiku čia vis gi groja MAC. Kaip aš ir sakiau, niekada nepirkdavau MAC šešėlių po vieną, nes tai užima vietos, vieno šešėlio kaip ir nenaudosi, geriau nusipirkti paletę (žalsvą šešėlį gavau dovanu, draugai jau žino, ką man padovanoti). Aš nežinau kaip pas mus, tačiau MAC parduoda tuščias paletes, kur galima nusipirkti šešėlius ir sudėlioti spalvas pagal savo norus. Vat tai geriausias ir protingiausias dalykas. Šnekant apie MAC šešėlių kokybę, noriu pasakyti, kad labai patinka. Aišku, ne visos spalvos tobulos, tačiau tai tik mano nuomonė. Kiekvieno skonis yra skirtingas, tačiau galiu drąsiai teigti, kad kiekvienas galės išsirinkti norimą teksrūrą, konsistenciją ir atspalvius. Mano rankose dvi spalvos:Juxt (satin) ir Join My League? (matte) - viena satininė, kita matinė, nuotraukoje ant rankose be šešėlio pagrindo, todėl apie pigmentaciją šnekėti manau nereikia. Na o makiažas išsilaikė ant akių visą dieną, atlaikė kelias fotosesijas, drabužių kaitą ir pasivaikščiojimą mieste. Tai labai geras rezultatas, todėl drąsiai rekomenduoju.



PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig