2016 m. rugsėjo 12 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, nusimato dar viena tobula rudens savaitė, oras nuostabus, nuotaika pasakiška. Per daug neplanuoju, nes norisi išbandyti ir įvertinti naujas kosmetikos priemones, todėl skubėti, manau, nėra kur. Šią savaitę bus daugiau mados ir aksesuarų apžvalgų, na o gautos naujienos atima žadą, tikrai tobulos.



Vasara nesibaigia, todėl galima drąsiai aptarti Sun Protect plaukų priežiūros liniją


LA Spalsh madingiausi ir labai neįprasti lūpų blizgesiai, mano rankose unikali spalva apie kurią aš nekantrauju papasakoti plačiau, o svarbiausiai, parodyti rezultatą ant lūpų


Įdomu, kuris L'oreal higlighteris man patiks labiau? Šaltos mėlynai-baltos ar šiltos rožinės spalvos?


Pasitaiko ir MAC tragiškų produktų, apie vieną iš jų jau netrukus


Įvertinsiu ir darysiu makiažą su naujuoju, labai neįprastu L'oreal Sculpt blakstienų tušu


Ketvirtadienio mėgstamiausia Beauty Talk rubrika



Pagaliau nuotraukos padarytos, galima ramiai išbandyti Make up Factory maskuokliu paletę





Naujienos:

Apie Lancome Visionnare veido priežiūros liniją šnekėsime jau netrukus


Laba smagu, kai tave, kaip blogerė, įvertina ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kompanijos, priima į savo akredituotų blogerių ratą. Ačiū, Sigma, už pasitikėjimą


Be galo apsidžiaugiau gavus Sigma kosmetikos testavimui, nes žiūrėjau labai daug youtuberių filmukų apie Sigma šešėlius ir skaistalus.


MAC naujienos tiesiog wow, tamsiai bordo spalvos nagų lakas ir mėlynos spalvos lūpų blizgesys



Na ir pabaigai naujieji Oriflame kvepalai. Manęs visi klausia, ar aš juos naudoju? Tikrai taip, naudoju, ir dar visi klausia, kas čia per kvapas, pasirodo ir Oriflame gali nustebinti.





Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig