2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

Kopenhaga

Kaip aš šiandien rašiau savo draugei "Tvarkau kelionės nuotraukas ir negaliu patikėti, kad aš ten buvau". OMG, koks nerealus miestas, koks spalvingas, kokie žmonės, kiek stilingų besišypsančių žmonių, kaip gražiai atrodo pastatai. Tiesą sakant, labai gailiuosi, kad pasiėmiau tiek mažai drabužių, juk Kopenhagoje kiekvienas kampas skirtas blogeriams. Taip, taip, mes ir Vilniuje sugebame atrast tobulų vietų, bet Kopenhagoje nieko ieškot nereikia, viskas kaip ant delno. Šiandien kviečiu pasivaikščioti po miestą, apžiūri parduotuves ir apsilankyti Food makret'e.

Per pirmą kelionės dieną mes sugebėjome nuveikti labai daug ką, pabuvo Švedijoje, grįžome į Daniją, pamatėme Kronborg Pilį, antrą dienos dalį praleidome Kopenhagoje. Labai gražus ir stilingas  miestas. Nenoriu nieko daugiau pasakoti, privalote tai pamatyti patys.

Na o štai Food Market, labai populiari vieta, čia labai didelis paviljonas, kur be galo daug įvairaus maisto, nuo kinų, indų iki skanios kepintos mėsos gabaliukų, desertų ir kavos (man telefono GPS sako, kad adresas Trangravsvej 12). Idėja primina mūsų Tymo turgaus Open Kitchen, tačiau čia ir masto pasirinkimas žymiai didesnis, ir viskas apgalvota (yra stalų viduje, yra lauke), maisto kokybė pasakiška, na o kanos Daniškos (mano patiekalas kainavo apie 15 EURŲ).

Kaip aš jau sakiau, norėjome mėsos: ant mano lėkštės skanios ir gaivios salotos, su ananasais saldūs kukurūzas su druska, mėsos asorti: chorizo dešrelė, kiaulienos ir vištienos filė. Visi įrankiai mediniai, valgyti gan nepatogu, tačiau man skonis buvo svarbiau, o jis tikrai buvo tobulas. Patiko pats aptarnavimas, po klausimo "Ką galite pasiūlyti?", gavome atsakymą "Paragaukite ir išsirinkite".

Po skanių pietų nusprendėme pasivaikščioti po miestą....

Negaliu nepasakyti ir neparodyti parduotuvių vitrinų. Tiesą sakant, tiek daug prabangių parduotuvių vienoje vietoje mačiau tik Maskvoje, CUM'e, tačiau yra labai didelis skirtumas - jeigu ten jos tuščios, tai Kopenhagoje Gucci parduotuvėje buvo pilna žmonių. Manau tai aukštas pragyvenimo lygis ir labai geros algos, nes maisto parduotuvėse, restoranuose kainos yra 'žvėriškos', tačiau drabužių kainos atitinka kainas Lietuvoje. Kur logika?

Tai tik maža dalis to, ką galima buvo pamatyti, tikiu, kad nepamačiau nieko, tačiau ir taip likau labai laiminga, o priminimai apie kelionę dar ilgai gyvens mano širdyje. Esu be galo laiminga, kad esu blogerė, kad turėjau galimybę visą tai pamatyti ir papasakoti Jums.

Na o sienos graffiti mano sena meilė, po gražių durų aišku. Negalėjau nepadaryti nuotraukos ;-)

Pasivaikščiojimui po miestą aš pasirinkau patogius drabužius, buvo geras oras, todėl vidutinio ilgio sijonas buvo geriausiu pasirinkimu.