2017 m. sausio 28 d., šeštadienis

Romwe Black Frilled Collar Bell Sleeve Embroidered Dress


Na ir paskutinis likęs drabužių derinukas su nuostabia išsiuvinėta suknelė ir www.romwe.com (manau jau kitą savaitę reikės planuoti dar viena fotosesiją). Pradėsime nuo pradžios, aš jau laukiu pavasario, todėl stengiuosi užsakyti pavasariui tinkančius drabužius. Šį juoda ir gėlėm išsiuvinėta suknelė krito man į akis, juolab kaina buvo labai normali. Ar pasitvirtino mano pirkinys? daugiau nuotraukų bloge.



Suknelė buvo labai geros kokybės (kokybiškai išsiuvinėtos gėlės, niekur nerasta siūlų), tačiau trumpa ir per krūtinę man per maža (mano užsakytas modeliukas buvo M, reikėjo L). Na ką, būna ir taip, tačiau nufotografuoti aš ją vistiek norėjau. Juolab, kad tokio tipo suknelės, su tokiomis rankovėmis labai madingos. Šį pavasarį kuo ilgesnės rankovės, tuo geriau. Aš priderinau bordo spalvos rankinę, kepurę ir liemenė, taip ir žiemą nešalta. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tik skaitykite aprašymus ir blaiviai įvertinkite  drabužių dydžius.
Noriu priminti, kad užsakymai atkeliauja labai greitai, per geras dvi savaites.







Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Suknelė - Romwe
Liemenė, kepirė - New Yorker
Rankinė - ZARA
Batai - StepTop
Laikrodis The Nomad





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig