2017 m. vasario 1 d., trečiadienis

Aurum Moon Resort (Turkija)

Kartais tam, kad parašyti atsiliepimą apie kelionę ir pasirinktą viešbutį, reikia kiek daugiau laiko nei įprastai, jeigu reikėtų rašyti atsiliepimą iš karto po kelionės, jis tikrai būtų neigiamas, na o dabar apgalvojus visus pliusu ir minusus, noriu pasakyti, tikrai 'už' atostogas Turkijoje, šiandien pabandysiu papasakoti kodėl.

Kodėl nusprendžiau parašyti tik dabar? Jau gerą savaitę žiūrime kelionių variantus, todėl tokie įrašai ir atsiliepimai tikrai praverčia planuojant atostogas.
Kodėl praeitais metais pasirinkome Turkiją? Juk niekada net nebuvome? Nes galvojau, kad Turkija ne man, nes girti rusai ir vakarėliai iki paryčių su karaoke mane nervina, aš nekenčiu žmonių, kurie prirenka visą lėkštę maisto ir ją palieka, aš nekenčiu vyrų su šortais per vakarienes. Būtent todėl mūsų pasirinkimas visada buvo Graikija, ten penkių žvaigždučių viešbučiuose tokių turistų beveik nesutiksi, ten dauguma viešbučių skirta poilsiui be vaikų, animacija nėra stipri, tačiau įkyrumo ir diskotekų nerasta, plius atstumas nuo viešbučio iki miesto nelabai didelis, galima išnuomoti mašiną ir apkeliauti visą sala. Pasakysiu dar daugiau, maisto kokybė tobula būtent to man ir pritrūko Turkijoje.

Pasirenkant kelionę praeitais metais man buvo labai svarbus piniginis klausimas, jeigu už kelionę į Graikiją tektų sumokėti vos ne tris tūkstančius eurų, tai kelionę į Turkiją kainavo apie 1200EUR, kas nėra labai daug. Viešbučių pasirinkimas labai didelis, aš rizikavau ir pasirinkau Aurum Moon, jis buvo atidarytas tik kelias savaites, atsiliepimų beveik nebuvo, tačiau viešbučio nuotraukos ir patys kambariai atrodė labai gundančiai. Įvertinus tai, kad rusai nevažiavo, galima buvo padaryti prielaidą apie tai, kad girtų turistų tikrai nebus.

Aš noriu papasakoti daugiau apie viešbutį negu apie kelionę. Pats viešbutis buvo naujas ir labai gražus, bungalo (maži dviejų aukštų namukai jau buvo pabaigti), taip pat buvo apgyvendinami žmonės ir pagrindiniame pastate (kur apačioje restoranas, tačiau ten labai išeina į amfiteatrą, bet už tad matosi jūra). Pagrindinis didelis pastatas su registratūra dar buvo statomas, manau dabar tikrai jau pilnai įrengtas. Viešbučio interjeras labai gražus ir tikrai vertas savo kainos.

Viešbučių teritorija buvo gana didelė, vakaris buvo galima pasivaikščioti, nes važiuoti iki miesto buvo labai toli, na o teritorija prie viešbučio buvo tamsi, bet vakarais man buvo ten vaikščioti baisoka (šalia mūsų viešbučio buvo dar vienas didesnis viešbutis ir vilos, plius viena labai maža maisto parduotuvė). Noriu pasakyti kelis žodžius apie viešbučio užimtumą, iš numatomų 400 svečių, viešbutyje gyveno tik 60. Animacija vakarais - kaimo lygio diskoteka, aš manau tokie renginiai buvo skirti rusams, tačiau niekas dar nesuprato, rusų jau nebėra, o europiečiams tai nėra įdomu. Noriu pasakyti, kad animacijos merginos ir vaikinai buvo iš Ukrainos, tačiau puikai šnekėjo tiek vokiškai, tiek angliškai. Aplamai, visas personalas šnekėjo angliškai, jeigu registratūroje, barė ir svarbių kleintų vadybininkai šnekėjo puikiai, tai personalas žinojo kelias frazės, bet vistiek buvo malonu, susitarti buvo galima.

Baseinai

Baseinų net keli, jeigu reikia ramybės - jūsų paslaugoms du baseinai prie namukų, jeigu reikia muzikos - prie pagrindinio baseino baras ir baseinas su animatoriais, žaidimai ir vandens aerobika. tačiau baseinas toks gylus, kad apie vandens aerobika nebuvo net kalbos... Vanduo šaltokas, tačiau chloro kvapas minimalus. Gultai pinti, geros kokybės, atsigulti malonu ir patogu, jų pilnai užteko visiems vertinant viešbučių užimtumą. Rankšluosčius keisdavo tam tikromis valandomis, problemų irgi nebuvo.

Kambarys

Mūsų kambarys buvo pirmame aukšte, su pakankamai dideliu balkonu (pradžioje mes galvojome kad tai terasa, bet po kelių dienų jis buvo už stiklintas, mes to net nepastebėjome), kambaryje buvo šaldytuvas, kondicionerius, geros kokybės plaukų džiovintuvas, televizorius, virdulys, kavos ir arbatos rinkinys. Man labiausiai patiko pats kambario interjeras, tik idealiai atitiko visus įmanomus lūkesčius. tvarkė merginos gerai, aš visada palikdavau po eurą ant lovos. Jeigu pinigai gulėjo ant lovos spintelės, jų niekas neįimdavo. Vonioje viskas labai standartiškai, bet gražiai: dušas, plaukų džiovintuvas, veidrodis.

Barai

Kas nepatiko - alkoholiniai gėrimai, jie yra Turkiški (manau tuo viskas ir pasakyta). Barmenas labai stengėsi įtikti ir pagaminti kaip įmanoma įvairiausius kokteilius. Dar didelis minusas - kava, o kitaip tariant Turkish Coffee (normalios kavos iš aparato nėra niekur).

Restoranas

Na ir pagrindinis dalykas, kodėl man praeitais metais čia nepatiko - maistas. Žiūri į nuotraukas ir galvoji, valgyti tikrai yra ką, viskas atrodo labai skaniai. Bet nenustosiu karoti - Graikijoje maistas yra Europietiškas, Turkijoje - Turkiškas. Taip, suprantu, jiems yra skanu, man neskanūs nei naudojami prieskoniai, nei sūriai, nei aviena. Noriu pridurti, kad nustebau, kad per pusryčius stalai lūžta nuo pasiūlos, tačiau nėra šoninės ir normalių dešrelių, jeigu papjaustyta ir pakepta dešra yra dešrelės, tada ok. Nepatiko skiedžiamų iš aparato sulčių kokybė, aš  jau po pirmo paragavimo supratau, daugiau negersiu. Na apie kavą jau pasakojau, ji irgi iš Nescafe tipo apataro, aš tokios tiesiog NEKENČIU. Dar vienas pastebėtas minusas - po dešimtos valandos vakaro valgyti nėra ką, nors prieš perkant kelionę buvo paskelbtas ir vakarinis maistas ir sriubų baras iki 12 nakties. Juk tai atostogos, po vakarinių kokteilių norisi užkasti, tačiau nei bare, nei restorane to padaryti nebuvo galima.

Na o dabar apie pliusus:

Labai patiko registratūroje sausainių ir limonadų su vaisiais baras, smulkmena, bet labai malonu ir faina.
Patiko sriubų per pietus pasirinkimas (dvi sriubos, viena sultinys, kita kreminė, tikrai skanios).
Patiko aptarnavimas padavėjų, tačiau nepatiko restoranų administratorių darbas. Mano manymu administratorius privalo stovėti prie durų ir sveikintis su svečiais (bent jau taip buvo visur, kur buvome), ten tokio dalyko pastebėta nebuvo.
Patiko žuvies pasirinkimas (visada buvo keptas ešerys ir lašiša), nepatiko mėsos pasirinkimas - daugiausiai buvo vištienos ir avienos.
Desertai buvo tikrai valgomi...

A la carte restoranas

Vieną kartą per savaitę galima nemokamai apsilankyti A la catre restorane. Mes pasirinkome Turkišką, bet jis buvo uždarytas (tikriausiai dėl mano poilsiautųjų kiekio), todėl mus perkėlė į Itališką (mus pasakė apie tai vadybinikas, plius paskamibino iš registratūros, todėl čia tik pliusas aptarnaujančiam personalui). Viskas labai patiko, tiek maistas, tiek servitarimas, tiek aptarnavimas. tačiau Graikijoje buvo geriau, nes net prie kiekvieno patiekalo padavėjas siūlė ir tradicinius Graikiškus gėrimus ir vynus.

Maža smulkmena

Na ir labai maža smulkmena, nes gavome pakvietimą papusryčiauti bare su vaizdu, šita stagmeną tikrai įvertinau teigiamai, tačiau gavau tik todėl, kad esu blogerė.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, dabar ieškant kelionių pasiūlymų ir žiūrint kitų (net brangesnių) viešbučių interjerus, suvokiu, kad Aurum viešbučiai vieni iš gražiausių. Jeigu svarbus kambarys, patogumas, interjeras ir detalės, rekomenduoju Aurum. Tačiau minusų irgi yra, nežiūrint į statybos darbus (aš žinojau kur važiuoju, tačiau tikrai nepastebėdavau to), negaliu gerti šykščios kavos ir tragiško skonių sulčių gėrimų, po kelių dienų maistas labai atsibodo, todėl valgiau tik salotas ir vaisius, na o atvažiavus namo gėriau kavą ir valgiau dešreles labai dideliais kiekiais.

Manau už siūlomą kainą tai tikrai geras viešbučio pasirinkimas, jeigu patinka gera aplinka ir animacijos nebuvimas. Vasara jau ne už kalnų, todėl gal verta pagalvoti apie atostogas dabar?

SHARE:

3 komentarai

1. o dieve kaip gi viskas gražu <3

2. Ar aš praleidau, ar miestas nebuvo paminėtas? Kuriame mieste buvote apsistoję? Mes 2 metus važiavome į Mianmarį - užpraeitais metais tiesiog negalvodami nusprendėme, o praėjusiais radom gerą pasiūlymą. Na ir kažkaip nieko blogo nepasitaikė, o maistas tai kosmosas :D Va ten nesustorėti tikrai sunku :))) Šiais metais išbandysim Italiją, nes radom pasiūlymą su Kampanijos regionu: https://www.sofatravel.lt/saunios-atostogas-italijos-kampanijos-regione-kelione-bagazas-ir-7-n-4-viesbutyje-ant-juros-kranto Draugai jau tiek išūžę galvas dėl to rajono, kad nu negali blogai būti :))) Plius šiais metais labai norėjosi to VISKAS ĮSKAIČIUOTA - anksčiau kažkaip gėda dėl to būdavo, o dabar pagalvojom - ai dzin, juk atostogos mums, o ne kam kitam :)