2017 m. kovo 24 d., penktadienis

Fifty Shades of Grey in NYX Party


Labai noriu pasidalinti dar keliomis akimirkomis iš NYX VIP vakarėlio, o taip pat daugiau papasakoti apie savo drabužių derinį. Pilka spalva niekada nebuvo mano mėgstamiausia, tiesiog pilka, kas čia gali būti gero (juk aš esu mados blogerė, reikia mokytis derinti skirtingas spalvas). O viskas vien todėl, kad nesuprasdavau, kad tiesiog pilka turi penkias dešimt atspalvių, kuriuos drąsiai galima derinti tarpusavyje. Patikėkite, niekas nesiūlo nešioti tiesiog pilkos spalvos, reikia mokėti derinti taip, kad pilna atrodytų gražiai ir įdomiai, o ne banaliai. Šį kartą mano pasirinkimu buvo ryškiai pilkos lūpos, na o visa kita apranga buvo proderinta tik tai prie lūpų. Juokauju, pagrindiniu smuiku čia grojo pilkas šiltas megztinis, kuris atkeliavo iš www.romwe.com, kaina juokinga, o megztinis tikrai nuostabus.


Mane labai papirko gautą megztinio spalva, net nesitikėjau, kad ji bus tokia. Nuotraukose megztinis atrodo žymiai šviesesnis, o čia gražus pilkai-mėlynas atspalvis. Megztinis siūlomas tik vieno dydžio, jis gana trumpas, tačiau platus, sakyčiau toks savotiškas 'OverSize' variantas. Man labai patiko kad jis šiltas, kad minkštas r kokybiškas, tačiau puikiai suvokiu, teks skalbti rankomis ir su geros kokybės skalbimo kremu tam, kad jis ir toliau atrodytų kaip naujas.

Na o NYX vakarėlyje buvo tikrai labai labai smagu, kokteiliai buvo nuostabūs, ačiū labai už pakvietimą organizatoriams.






Megztinis - Romwe
Sijonas - SheIn
Avalyne- ASOS









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig