2017 m. balandžio 7 d., penktadienis

Trendy Chain and Solid Colour Design Crossbody Bag


Aš niekur nedingau, kartais po renginių ir susitikimų, prie blogo rašymo išeina prisėsti tik vėlai vakare. Na o ką dar daryti penktadienio vakarą? Tik tai blogą rašyti. Juokauju. Aš esu labai pareigingas žmogus, man net širdys plyšta jeigu jau pietus, o bloge nėra nei vieno įrašo. Teisingai sako mano draugai, blogas mano vaikas, kurį labai baisu paleisti likimo valiai. Tačiau mano vaikas jau paaugo, jau yra savarankiškas ir porai valandų galima išbėgti į susitikimus. Kaip nejuokingai tai skambėtų, tai yra tikra tiesa. Blogo rašymas tai gyvenimo būdas, laiko praleidimas ir priklausomybė. Tačiau šiandien ne apie tai, juk penktadienio vakaras, o apie mano naują sidabrinę rankinę.








Mano nuomonė:

Tikriausiai pamenate mano nerealia rankinę su mėlynos spalvos akytėmis, sidabrinės spalvos. Atsitiko didelė nelaimė, aš vis į ją kroviau kroviau daiktus: kosmetiką, pudras, lūpų dažus, telefoną, raktus ir t.t., o ji tam nebuvo pasiruošusi. Vienu žodžiu, lūžo raktas, rankinė gyva, bet jau neužsidaro, o kaip parinkti kitą raktą net neįsivaizduoju. Todėl skubiai reikėjo dar vienos mažos sidabrinės rankinės, juolab, kad sidabrinių batelių ir aukstakulnių net kelios poros. Taip, taip, mada nešioti vienos spalvos rankinę ir avalynę jau seniai praėjo, tačiau man norisi nors panašių spalvų. Būtent todėl www.yoshop.com parduotuvėje užsakiau mažą Sidabrinės spalvos rankinuką. Pradžioje labai dvejojau dėl sidabrinės rankinuko spalvos ir auksinių detalių, bet sidabras ir auksas gerai atrodo kartu (kas gi galėtų pagalvoti, dar kelis metus atgal tai buvo labai blogo skonio ženklas), todėl gavau rankinę visos abejonės išgaravo. Rankinukas labai mažas, tinka tiek prie vakarinių drabužių, tiek prie kasdieninės aprangos. Minusas - pirštų antspaudai, kurie lieka ant rankinės, nes jis beveik veidrodinis. Ar jis man patiko? O taip, jis nerealus ir labai kokybiškas.
Noriu priminti (standartiškai) užsakymai atkeliauja per mėnesį, mokesčių mokėti dar neteko)










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig