2017 m. gegužės 24 d., trečiadienis

INTIMISSIMI


Sveiki, mano brangieji, šiandien šnekėsime apie meilę sau ir savo kūnui. Taip, taip, būtent nuo meilės sau prasideda lygiavertis gyvenimas. Dar prieš gerus penkis metus, jeigu man kažkas būtų pasiūlęs fotografuotis su apatiniais ir skelbti nuotraukas viešai, pagalvočiau, kad tai didžiausias gyvenimo juokas. Aš nesu nei plona, nei modelio figūros, svarbiausiai, viską apie save puikiai žinau ir neturiu iliuzijų. Visai neseniai su blogeriais apsilankėme INTIMISSIMI parduotuvėje, išsirinkome apatinius. Logiška, reikia savo pasirinkimą parodyti Jums. Galima buvo pasirinkti saugų variantą - naktinius marškinius ir iškišti vieną koją nuotraukoms iš lovos, arba bandyti daryti kompozicijas, bet tai nebūčiau aš.  



 Žinote, kas yra svarbiausiai, aš myliu savo kūną, tokį, koks jis yra. Sutinku, yra kur stengtis, tačiau stengtis reikia dėl sveikatos, tobulos formos prisidės. Svarbiausiai, ką noriu pasakyti, tik tai, kad meilė sau prasideda nuo gražių apatinių. INTIMISSIMI parduotuvėje pasirinkimas labai didelis, nuo šilkinių apatinių iki gundančių nėrinių. Aš pasirinkau juodą braletę (žinote, kad push up tipo liemenėlės jau nebe madingos, natūralumas pirmoje vietoje), gražias kelnaites ir nėriniuotą palaidinę. Palaidinę galima nešioti ant suknelės arba kaip apatinį drabužį. Sutikite, nuo tokio pasirinkimo patenkintos liksite ne tik jus, bet ir jūsų antrosios pusės. Patikėkite...

Mylėkite save, juk tai yra svarbiausiai....











SHARE:

2 komentarai

Blogger Template Created by pipdig