2017 m. gegužės 7 d., sekmadienis

Pasveikinti mamą....


Kaip gerai, kad vakar spėjau padaryti nuotraukas, nes šiandien labai skubu pasveikinti savo mamą. Mano pasirinkimas šiandienai (nežiūrint į orą ir lietų) gėlėta suknelė, būtent tokia, kokia patiks mano mamai. Mūsų skoniai labai skirtingi, kas patinka mamai, nepatinka man, tačiau šią suknelę manau ji tikrai įvertins. Na, o tam, kad nesušalčiau, aš papildžiau įvaizdį džinsiniu švarku ir ryškiais aukštakulniais (juk reikia savo patarimus įgyvendinti pačiai, tik tada įvertins ir kiti). Mažiau kalbų, daugiau gėlių ir nuoširdžių šypsenų, mano brangieji... Su Motinos diena....









Suknelė - RESERVED
Striukė- RESERVED
Rankinė - RESERVED
Aukštakulniai - Bershka
Laikrodis - KOMONO







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig