2017 m. gegužės 7 d., sekmadienis

Riga Fashion Week. ARISTOCRAT KIDS


Šiandien Mamos diena, todėl nuoširdžiai sveikinu visas mamas su šia švente. Na, o apie ką pašnekėti tokia diena? Tik tai apie vaikus. Šiandien jūsų dėmesiui mano mėgstamiausias latviškas vaikų aukštos mados drabužių brandas ARISTOCRAT KIDS. Kodėl mano mėgstamiausias? Būkime realistais, aš tikriausiai kiekvieną vaikišką modelį apsirengčiau pati, nes drabužiai ne tik rankų darbo, nuostabiausių ir kokybiškiausių audinių, bet ir dvelkia paranga. Ką jau pasakyti, jeigu nuo gegužės mėnesio ARISTOCRAT KIDS galima surasti Londone, Harrods parduotuvėje.


Ne, aš nenoriu pasakyti, kad ARISTOCRAT KIDS tai drabužiai kiekvienai dienai. Mes per mados pasirodymą ilgai aptarinėjome visas  nešiojimo galimybes su mamomis, kurios turi patirties perkant drabužius, Ką aš? Aš tiesiog vertinu drabužius žvilgsniu, aš negaliu pasakyti apie praktiškumą ir patogumą. Logiška, kad vyresniems vaikams sukurti drabužiai tai meno ir aukštos mados kūriniai, na o mažoms fashionistoms sukurtos suknelės tinka tik išskirtinėms progomis ir fotosesijoms.

Aksomas, šilkas, naktinės vietoje suknelės, būtent šie madingiausi trendai buvo pritaikyti vaikams. Gražu? Be galo ir krašto, stilinga? OMG, taip...









Nuotraukos: Mark Litvyakov 




SHARE:

1 komentaras

  1. kokie gražūs kostiumėliai, prie jų dar norėtųsi ir kepures priderinti. tokios kaip sterntaler.lt gražiai ir stilingai atrodytų

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig