2017 m. gegužės 1 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Grįžome po fotografavimosi namo ir noriu paskelbti blogo savaitės anonsą ir suplanuoti darbus. Stengiuosi nieko per daug neplanuoti, nes dažniausiai planavimas nelabai veikia mano situacijoje. Būna dienų, kad norisi rašyti, bet visiškai apie kirus dalykus, negu buvo suplanuota. Šią savaitę daugiau dėmesio skirsime ryškiems matinėms lūpoms, tai reiškia tik vieną - šnekėsim apie Lancome matinius lūpų shaker'ius.

Aš manau jau atėjo laikas aptarti MAC ryškiai rožinius lūpų dažus



Labai noriu aptarti tiek Bobbi Brown lūpdažį, tiek tušą, žiūrėsim kaip gausis.


Plaukus ir galvos atstatantis serumas, patiko tiek įpakavimas, tiek pats serumas


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk




Kaip ir žadėjo daugiau dėmesio skirsime Lancome....



Nusprendžiau kiek pašviesinti plaukų galiukus, naudojau Colorista, apie rezultatą jau greitai bloge

Penktadienį gaminsime kartu wok su krevetėmis


Naujienos:

Visai netikėtai gavau naujus Giorgio Armani Sky di Gioia kvepalus, pasiimsi su savimi į kelionę, padarysiu tradiciškai gražias nuotraukas


Jau pasakojau apie MAC naujieną NEXT to NOTHING, dar nežinau, ar patinka, vis bandau susidraugauti


Labai dažnai gaunu Douglas naujienas, pagaliau pataikė ir aš gavau tai, ko tikrai noriu... HOME SPA kūno priežiūros liniją. Jeigu mano apžvalgą skaito vadybininkai, prašau, daugiau tokių kūno priežiūros priemonių, man jos labai patinka.


Ar gali būti Invisibobble gumyčių per daug? Tikrai ne, mano kolekciją papildė dar kelios pavasariškos spalvos.


ŠĮ kartą Dove irgi labai pataikė, Summer Revived naudoju pastoviai, būtinai aprašysiu apžvalgą. Levandų dušo žėlė irgi pataikė tiesiai į dešimtuką, ačiū labai.



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig