2017 m. gegužės 2 d., antradienis

Summer Time


Aš jau pilnai pasiruošusi vasaros sezonui. Taip, vakar buvo labai šalta daryti nuotraukas, tačiau nėra jokios paslapties, madingas pasaulis jau gyvena vasaros ritmais, todėl laukti gero oro nėra kada. Kai aš tik pamačiau www.shein.com puslapyje šią suknelę, negalėjau jos nenusipirkti. Tobulas pasirinkimas vasarai, ji būtinai keliaus su manimi atostogauti, na o šiandien kelios nuotraukas.


Suknelė labai lengvos ir plonos medžiagos, glamžosi kaip priklauso, tačiau ir lyginti ją nėra sunku. Nugaroje labai ilgas užtrauktukas. Suknelė yra vieno dydžio, sakyčiau man per klubus ji atrodo gerai, tačiau mano klubų apimtis 96cm, jeigu jūsų penktas taškas kiek didesnis, suknelė tikrai netiks. Prieš perkant būtina peržiūrėti išmatavimus. Suknelės kokybė gera, na o spalvoti kutai suteikia žaismingumo. Mano užsakymas atkeliavo per geras dvi savaites (šį kartą labai geriat), muito mokesčių mokėti nereikėjo.






Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Suknelė - SheIn
Džinsinė striukė - Yoshop
Avalynė - Yoshop
Rankinė - Mango
Akiniai - New Yorker
Laikrodis - The Nomad
Apyrankės - Pandora











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig