2017 m. spalio 24 d., antradienis

Just Femme by NYX PROFESSIONAL MAKEUP


Šiandien labai noriu pabaigti visus suplanuotus įrašus apie NYX PROFESSIONAL MAKEUP, o kaip tik savo eilės laukia drabužių derinukas iš šios parduotuvės gimtadienio. Esmė tame, kad į gimtadienio šventę aš atėjau su savo kailiniais, o dovanu gavau ne kosmetikos, o labai seniai norėta ilgą džinsinę striukę su raudonos spalvos apykakle. Labai seniai norėjau tokios striukės, bet vyras visa sakydavo, kad modelis negražus, kad atrodau juokingai, kad figūros nesimato. Ech, tie vyras, seniai planuoju bloge parašyti įrašą apie vyrų požiūrį į madą, o kol kas šnekame apie striukę ir raudonos spalvos detales.
Aš pirmo žvilgsnio tokio oversized tipo džinsinės striukės labai nepraktiškas dalykas, pirma mintis - užsidėsi kelis kartus ir viskas, daugiau tikrai nenešiosi. Nieko panašaus, mano brangieji, sugebu derinti ir prie sijono, ir prie raudonų languotų marškinių, ir prie ilgo megztinio, ir prie jau turimų raudonos spalvos batų. O gal man ta striukė taip patinka, kad aš jau sugalvojau visus įmanomus nešiojimo būdus? Vienu žodžiu, labai rekomenduoju, o už dovaną noriu pasakyti AČIŪ NYX PROFESSIONAL MAKEUP komandai.









Marškiniai - LINDEX
Kelnės - H&M
Avalynė - RESERVED
Rankinė - New Yorker
Laikrodis - Daniel Wellinton
telefono dėklas - Glitbit











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig