2017 m. lapkričio 7 d., antradienis

Black Rose Embroidery Round Neck Sweatshirt


Kai nežinai nuo ko pradėti suplanuotus darbus, tal verta pradėti nuo pačios pradžios? Būtent taip sako man mano mama, šį kartą aš patarimą išgirdau ir padariau taip, kaip buvo pasiūlyta. Šitos nuotraukos padarytos prieš du mėnesiui, tai laiko nebuvo paskelbti, tai vis atrodo, kad per daug rašau apie madą. "Aliona, brangioji Aliona, juk čia tavo blogas, apie ką nori apie tai ir rašyk", - sakė man vidinis balsas kai aš tvarkiau būtent šitas nuotraukas. Man be galo patinka raudonos spalvos detalės, o savo raudonais auskarais ir ilgaauliais aš iki šiol negaliu atsidžiaugti. 
Man vis atrodė, kad džemperiai visiškai ne mano istorija. Tai labiau sportinis stilius, kuris turi patikti jaunimui ir privalo būti derinamas su džinsais. Prisipažinsiu, nei vieno sportinio stiliaus megztinio taip ir neatsirado mano drabužinėje, nežiūrint į madą. Puikiai žinote, bendradarbiauju su Romwe internetine parduotuve labai seniai, ten galima užsakyti labai daug gražių ir stilingų drabužių, bei aksesuarų. Didelis pliusas, gera kokybė ir nedidelės kainos, plius siuntos atkeliauja gana greitai (mokesčių mokėti neteko). Iš kitos pusės, aš, kaip blogerė, galiu užsakyti kiek drąsesnius variantus nieko nerizikuojant. Mano sportinio džemperio dydis M, man tinka puikiai, o raudonos spalvos akcentai (išsiuvinėtos rožės) idealiai atrodo kartu su mano turimais raudonais ilgaauliais.









Megztinis - ROMWE
Sijonas ir auskarai - H&M
Avalynė - MANGO
Laikrodis - Daniel Wellington














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig