2018 m. rugsėjo 5 d., trečiadienis

PIXI pirmoji pažintis


Labas rytas, mano brangieji, šiandien noriu pasidalinti savo nuomone apie PIXI veido priežiūros priemones. Prieš gerą mėnesį gavau nuo šios kompanijos atstovų laišką su pasiūlymų išbandyti naujienas. Nuoširdžiai, apie PIXI nesu girdėjus nieko, pradėjau goolinti ir supratau, kad vienas iš populiariausių priemonių - tonizuojantis losjonas, kurį dievina visi. Aišku, man buvo be galo ir krašto įdomu ką gausiu aš, šiandien labai trumpas kas patiko ir kas nelabai.












Mano nuomonė:

Gavus savo siuntinuką, aš iš karto pradėjau testavimą. Labiausiai patiko Glow-O2 Oxygen Mask, kuri skirta spindesį praradusiai odai. Priemonių su burbuliukais veido valymui aš jau esu išbandžiusi labai labai daug, PIXI kaukė kiek kitokia, burbuliukai yra, o veido dirginimo ir nemalonių pojūčių nėra. Tai viena iš švelniausių išbandytų tokio tipo kaukių, kurie idealiai ir giliai išvalo veido odą, suteikia jai švelnumo ir stangrumo. 
Antroje vietoje - jazminų aliejus. Aš labai mėgstu naudoti aliejus vakarais, lengvais masažiniais judesiais atlieku veido masažą ir mėgaujuosi nerealių aromatu. Gamintojas teigia, kad praturtintas Omega6 ir vynuogių kauliukų aliejumi, taip pat antioksidantais ir kitais vitaminais. Aš pilnai sutinku, aliejais rudens ir žemos sezonu būtini, todėl naudoju su labai dideliu malonumu.
Kaip ir sakiau, rudens sezonas tai ir rūgštinių šveitiklių sezonas. Man Overnight Glow Serumas nelabai patiko, jis labai švelnus, labai didelio efekto aš nepastebėjau, todėl aš naudoju tik aliejuką. 
Glow Mist fantastiška veido priežiūros priemonė, tai veido purškiklis su argano aliejumi ir propoliu. Jis nuostabiai kvepia, labai lengvai pasiskirsto ir idealiai drėkina veido odą. Aš pripratau tiesiog prie vandenukų, o čia aliejai ir veiksmingi komponentai tikrai gerai jaučiasi. Vienintelis minusas - skonis. Ne, aš jokiais būdais jo negėriu, tiesiog papurškus ant viso veido, jis patenka ir ant lūpų, skonis OMG koks šlykštus. Aš jau bandžiau įvairiais būdais slėpti lūpas, bet vistiek, kartus skonis lieka.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad PIXI įpakavimai atrodo tobulai, viskas lakoniškai, stilingai ir labai apgalvotai. Kaip ir kiekvienoje kompanijoje reikia atrasti savo priemones, todėl viskas tikti ir patikti tiesiog negali. O aš jau galvoju išbandyti tą populiariausią veido tonizuojantį losjoną, įdomu, kas ten tokio gero?

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig