2018 m. rugsėjo 7 d., penktadienis

Sachajuan nenuskalaujamas kondicionierius


Gero penktadienio, mano brangieji, nepastebimai prabėgo savaitė, o aš dar nieko bloge neparašiau, visiškai minimaliai. Prasidėjo renginiai, susitikimai ir naujas sezonas, blogui lieka vis mažiau ir mažiau laiko, o rašyti kažką savaitgaliais (kaip senais gerais laikais) visiškai nesinori. Bandome taisyti situaciją, šiandien pasakoju apie Sachajuan nenuskalaujamą kondicionierių.



Šis nenuskalaujamas kondicionierius palengvins plaukų formavimą. Sudėtyje esanti „Ocean Silk“ technologija suteikia plaukams daugiau apimties ir spindesio. Ši priemonė padeda išlaikyti plaukus ir galvos odą sveikus. Sudėtyje nėra aliejų. Pagaminta Švedijoje.

Kur pirkti: Kukla Beauty Box




Mano nuomonė:

Sachajuan plaukų priežiūros priemonių vis daugėja mano vonioje, jau yra ir šampūnas, ir aliejus, ir nenuplaunamas kondicionerius, ir nuplaunamas kondicionerius, ir plaukų lakas ir serumas. Oho, kiek daug priemonių, vertinant tai, kad jos tikrai ne pigios. Iš kitos pusės, pinigus sumokėti galima, tačiau reikia žinoti už ką moki ir kokio rezultato nori. Kai man profesionalai sakė, kad man pilnai užteks plaukų šampūno ir nenuplaunamo kondicioneriaus, aš netikėjau. Logiška, visos mes turime savo įpročius, man būtinai reikia ir šampūno, ir balzamo, ir aliejaus. Išbandžius kombinaciją šampūnas ir nenuplaunamas kondicionerius, aš likau nustebinta ir patenkinta. Vasarą, kai norėjosi kiek puresnių ir lengvesnių plaukų, tai buvo tobulas sprendimas. Visai neseniai gavau testavimui ir tradicinį balzamą, galiu pasakyti, su nenuplaunamu ir lengvesnės konsistencijos, rezultatas man patinka labiau. Kondicionerius turi gana stiprų Sachajuan  plaukų priežiūros priemonėms būdingą aromatą, lengva konsistencija, stilingą įpakavimą ir gerą purškiklį. Rezultatas - plaukas pamaitintas, švelnus ir tobulai gražus, tačiau nepraranda apimties ir griečiau nesi riebaluoja. Būtent nuo šios priemonės rekomenduoju pradėti pažintį su Sachajuan priemonėmis, garantuoju, liksite labai patenkinti rezultatu nepriklausomai nuo plaukų tipo ir būklės.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig