2018 m. lapkričio 16 d., penktadienis

Unated Fashion show room (Riga Fashion Week)


Gero penktadienio, mano brangieji, kaip sekasi? Ar nesušalote? Ar nesergate, kaip pvz aš? Nežinau net kur spėjau peršalti, turiu temperatūros, dirbti beveik neįmanoma, aš jau nešneku apie tai, kad suplanuota kelios foto sesijos, kurios yra iš serijos 'must'. Vienu žodžiu, šiandien lieku namuose ir pasistengsiu padaryti naujienų nuotraukas, o kol kas vėl apie madą. Jūsų dėmesiui Unated Fashion show room, kuris buvo organizuotas per Riga Fashion weeką. 

Aš esu iš tų žmonių, kurie užeina ir pamato tai, kas patinka iš karto. Vienas du, turiu savo favoritus. Rankinės Agnes Nordenholz įrašytos į mano norų sąrašą, nes nieko įdomiau ir tobuliau jau seniai nesu mačius ir atradus, o Sander Bos drabužių kolekciją tikrai gali tapti kiekvieno podiumo puošmena ir perliukų. Tai yra vienetiniai rankų darbo drabužiai, kurie išpaišyti skirtingomis spalvomis. OMG, kaip man patiko mintis, dizainas ir šių drabužių siluetai. Labai džiaugiuosi, kad galėjau sudalyvauti ir susimažinti su dizaineriais asmeniškai. Pasakysiu nuoširdžiai, dažniausiai drabužiai ant modelių atrodo vienais, o ant pakabų kitaip. Ačiū labai "Riga Fashion week" organizatoriams už suteiktą galimybę ir pakvietimą.















































SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig