2019 m. gegužės 20 d., pirmadienis

GOSH 9 SHADES akių vokų šešėlių paletė


Gero pirmadienio, mano brangieji, ar jaučiasi vasara? Aš kai tik atidarau Instagramą, matau kaip mano visi draugai atostogauja arba vakarais valgo picą, hamburgerius ir daro grožio procedūras. Nieko keisto, aš irgi jau gyvenu atostogomis, ir jeigu viskas bus taip, kaip suplanuota, savaitės pabaigoje mane laukia saulė, jūra ir spa. Nenoriu erzinti, juk ne visi renkasi atostogas sezono pradžioje, todėl apie poilsį šnekėsime mažiau, daugiau apie išbandytas kosmetikos priemones. Šiandien jūsų dėmesiui nuostabioji GOSH 9 SHADES akių vokų šešėlių paletė.








Mano nuomonė:

Aš jau pasakojau, kad prieš metus po Gosh naujienų pristatymo, aš net neturėjau apie ką papasakoti bloge, makiažo maskuoklis buvo ryškiai per tamsus, kreminė pudra beveik balta ir visiškai netiko prie mano veido atspalvio, blizgesys lūpoms nepakerėjo. 
Kas man patinka iš Gosh? Plaukų priežiūros priemonės, šešėliai ir šešėlių paletės, matiniai lūpų dažai ir blakstienų tušai. Šį kartą atidarius kosmetinę su dovanomis aš likau neapsakomai patenkinta. Pradėsime nuo tuo, kas patiko labiausiai, o tai ryškiai raudonų ir bordo atspalvių šešėlių paletė. Šiltų bordo ir ryškiai raudonų spalvų šešėliai vis nepalieka mūsų makiažų. Prisipažinsiu, aš irgi dažniausiai naudoju būtent šituos atspalvius tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažo variantui. Gamintojai siūlo labai platų tokių palečių pasirinkimą, todėl jeigu norisi išsilaikyti rinkoje ir pritraukti naujus pirkėjus, reikia labai stengtis. Patikėkite, Gosh stengiasi tikrai labai labai stipriai, todėl ir šešėliai geri. Jų konsistencija beveik kreminė, spalvos parinktos puikiai (nuo baltos matinės iki auksinės su blizgučiais), pigmentacija gera ir ryški (aš net kartais nenaudoju šešėlių pagirindo, o tik labai lengvą maskuoklį), makiažas išsilaiko ilgai ir atrodo tobulai iki pat vakaro. Man labiausiai patiko matinė balta ir tamsiai bordo spalvos, jos ryškios ir gerai pigmetuotos, nes tokios spalvos dažniausiai būna kaprizingos.
Kelis žodžius noriu pasakyti apie įpakavimą, jis juodos spalvos su dideliu matiniu logo, vienintelis minusas - pirštų antspaudai, pliusas - geras panoraminis veidrodis.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad Gosh šešėlių paletės vienos iš geriausių savo kainų segmente, todėl drąsiai rekomenduoju išbandyti.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig