2020 m. kovo 28 d., šeštadienis

Tobulas duetas iš Maybelline


Aš visai neseniai pasakojau savo Instagram paskyroje apie blakstienų tušus, kokie man patinka, koks efektas, rezultatas ir kaina. Po filmavimo aš rimtai susimąsčiau, ar verta į blakstienų tušą investuoti pinigus? Aš manau tikrai neverta, reikia tik atrasti savo tobulą blakstienų tušą. Šiandien jūsų dėmesiui, mano atradimas, tobulas duetas, Lash ir Cils Sensational iš Maybelline.








Mano nuomonė:

Patkėkite, tobulą blakstienų tušą atrasti labai sunku, nes reikia bandyti, visų blakstienos labai skirtingos, todėl ir rezultatas atrodo skirtingai, kas tinka man, nebūtinai patiks Jums. Paieskas reikia pradėti nuo užduoties ir norų formavimo, pvz. man patinka paprasti (arba vandeniui atsparus) blakstienų tušai su guminiais lenktai šepetėliais, kurie suteikia blakstienoms masės ir ilgio. Taip skamba mano noras. Aš nuoširdžiai noriu masės prie blakstienų augimo linijos, tačiau blakstienos turi būti gražiai atskirtos ir iššukuotos, plius tušas išsilaikyti ir netrupėti visą dieną, dar nedirginti akių ir nesukelti alergijos. Aaaa, ir dar prieinamas ir kaina neturi būti labai aukšta. Diorshow vienas iš mano turimų ir mėgstamiausių tušų, tačiau panašaus efekto ant akių galima pasiekti naudojant Maybelline duetą, tušo pagrindą ir Lush Sensational blakstienų tušą. Pasakysiu nuoširdžiai, aš nekenčiu lenktų tušo šepetėlių, tai vienintelis mano kolekcijoje, tačiau jis tobulas. Naudojant šį šepetėlį aš galiu suteikti blakstienoms ir ilgio, ir nudažyti beveik kiekvieną blakstieną ir suteikti blakstienoms riestumo. Taip, man trukdavo taip norimos masės, todėl atsirado tušo pagrindas, kuris suteikia masės ir tankumo. 
Efektas tobulas, todėl labai rekomenduoju išbandyti ir galimai atrasti savo tobulą blakstienų tušą.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig