2019 m. gegužės 14 d., antradienis

Antipodes® Natūralūs drėkinamieji lūpų dažai Golden Bay Nectar


Per savo gyvenimą vyras vidutiniškai suvalgo 3 kg moteriškų lūpų dažų (besibučiuodamas, žinoma), o kiek kilogramų lūpų dažų suvalgome mes? Man net baisu įsivaizduoti, būtent todėl aš dažniausiai naudoju matinius lūpų dažus (aš manau lūpdažis skirtas tam, kad pagražinti ir paryškinti mūsų lūpas, o ne valgymui), tačiau jeigu tai drėkinamieji lūpų dažai, tai tegul jie būna geros sudėties. Šiandien mes su Jumis šnekėsime apie Antipodes® Natūralius lūpų dažus Golden Bay Nectar.


Auksinės įlankos nektaras, Questown'o karštas šokoladas, Piha paplūdimio mandarinas, Vakarinės pakrantės saulėlydis, Pietryčių vandenyno koralas... Kviečiame atrasti pasakiškus atspalvius naujoje ANTIPODES sveikų lūpdažių kolekcijoje!
Mūsų lentynas papildė net 12 nuostabių lūpdažių, kurie suteiks Jums tyro džiaugsmo – kuomet tepsite juos ant lūpų, kuomet aplinkiniai negailės Jums komplimentų, kuomet lepinsite jautrią lūpų geriausiais planetos ingredientais ir mėgausitės itin ilgai išliekančiomis spalvomis.
Sudedamosios dalys iš tyros Naujosios Zelandijos gamtos:
• Pear rūšies avokadų aliejus – žaliasis auksas, prisotinantis odą vertingų mienralų, aminorūgšių ir vitaminų, skatinantis kolageno ir elastino sintezę bei išlaikantis lūpų putlumą ir drėgmę.
• Medetkų aliejus – uždegimus malšinantis ir odą raminantis ingredientas
• Nakvišų aliejus – turtingas naudingųjų riebiųjų rūgščių aliejus palaiko odos drėgmės-riebalų balansą.
• Arganų aliejus – minkština, drėkina ir lygina raukšleles
• Simondsijų aliejus – giliai drėkina
• Sviestmedžių aliejus – maitina
• Bičių vaškas – lygina odą ir saugo nuo neigiamo aplinkos poveikio
• Vitaminas E – prisotina drėgmės ir veikia kaip antioksidantas
• Mineraliniai pigmentai – leidžia sukurti madingų atspalvių įvairovę

Kur pirkti: Bioteka







Mano nuomonė:

Kaip aš jau ne kartą sakiau man svarbus rezultatas, jeigu net kosmetikos priemonė tobulos sudėties, tačiau visiškai neatlieka savo uždavinio, aš jos nenaudosiu, nes nėra tikslo. Su kosmetika Antipodes®  mano pirmoji pažintis buvo prieš gerus metus, gavau testavimui maitinamąjį veido aliejų ir naktinį kremą. Priemonės man labi patiko, jie puikiai tiko mano veido oda, o pasibaigus liko tik labai geri prisiminimai (reikia tikriausiai pakartoti). Pamačius Antipodes® naujienas (mineralines pudras ir lūpų dažų seriją) aš negalėjau jų neišbandyti. Galiu pasakyti jau dabar, patiko, labai labai labai patiko.  Grįžtant prie lūpų dažų norisi pabrėžti, įpakavimas stilingas, matinis juodas, prabangus, sunkus, užsidaro lengvai. Užrašai kurie sako, kad lūpų dažų sudėties tokia natūrali, kad juos galima net valgyti irgi savo vietoje. Fantastika, sudėties būtent tokia, kokios mes visi norime. Sutikime, nei kreminės pudros, nei šešėlių, nei blakstienų tušo nevalgome, lūpų dažai čia pirmauja, todėl ir norėtųsi, kad sudėtis nebūtų cheminė. 
Gamintojas siūlo labai daug skirtingų atspalvių, nuo labai ryškių iki vos matomu ir lengvai paryškinančių lūpų pigmentą. Pasirinkti spalvą internetu man padėjo šitas filmukas. Aš užsakiau labai švelnios koralų spalvos, tokie man labai patinka, ypač, kai koralų spalva šį sezoną madingiausia.
Antipodes® Natūralūs drėkinamieji lūpų dažai maloniai jaučiasi ant lūpų, kaip ir sakiau mano spalva nėra ryški, išsilaiko apie kelias valandas, puikiai drėkina ir puoselėja lūpas.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad jeigu net neesate labai natūralios kosmetikos gerbėja, susimąstome ką valgome, o lūpų dažų per visą savo gyvenimą suvalgome daug ;-) Labai rekomenduoju išbandyti Antipodes® kosmetikos priemones, jeigu teisingai pasirinksite, tikrai liksite patenkintos rezultatu.


PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig