2014 m. lapkričio 1 d., šeštadienis

Kosmetinė su savimi





Sveiki, mano brangieji, šiandien vakare aš išvažiuoju į Maskvą, jau pakuoju savo daiktus ir kosmetinę, noriu parodyti kosmtetinius produktus, kuriuos pasiimsiu su savimi. Atsiradus galimybės penkias dienas paatostogauti, o taip pat nueiti į porą labai svarbių blogui susitikimų, susitikti su rusų bloggeriais, kurių straipsnius aš skaičiau, kai pati dar nerašiau savo blogo, o taip pat pamatyti Chanel boutique, limited edition kolekcijas, Louboutin nagų lakus ir daug daug viskuo... Blogai planai truputi keičiasi, savaime suprantama mes šį savaitgalį nieko negaminsime, labai atsiprašau, bet tikrai nespėju. Visi straipsniai jau surašyti į priekį, todėl kiekvieną rytą prie kavos puodelio jus vistiek rasite mano pasakojimus.... O rytoj aš parašysiu ką planuoju veikti ir kokias vietas aplankyti Maskvoje...

O šiandien kosmetinė su savimi:





Aš važiuoju penkiom dienom, čia nėra daug, bet pas mane suplanuoti keli svarbus susitikimai, todėl man reikia atrodyti nepriekaiųtingai... Visą kosmetiką pasiėmiau labai apgalvotai... ko tikrai reikia...

Plaukų ir kūno priežiūra


Banka Agafji šampūnas skatinantys plaukų augimą - plačiau čia:
VIVI Dvylikos vaistažolių plaukų balzamas - plačiau čia
Kūno priežiūrai pasiėmiau Ziaja Cocoa butter dušo gelį ir kūno sviestą



Veido priežiūra


Veido valymo neįsivaizduoju be Ambroozijos Brėkšta ir Junda priemonių. Plačiau čia:
Taip pat viedo valymui pasiėmiau Avocado aliejų www.natur.lt
Biokosmetikos akademija Hialurono želė
Marmozel Gėlių vanduo
Žiedė bekvapis kremas jautriai odai. Plačiau čia:
Žiedė paakių kremas. Plačiau čia:


Dekoratyvinė kosmetika


Kai reikia išsirinkti tik vieną šešėlių paletę, mano pasirinkimas Urban Decay Naked3, šilti, gražūs atspalviai makiažui bet kokiai progai. Plačiau čia:
Urband Decay Flushed irgi labai patogu imti su savimi, tai skaistalai, highlighteris ir bronzinė pudra viename. Plačiau čia:
Šešėlių pagrindas irgi Urband Decay. Plačiau čia:
Veido kreminė pudra Avril . Plačiau čia:
Maybelline maskavino priemonė su anti-age efektu. Plačiau čia:
Missha 4d mascara blakstienų tušas. Plačiau čia:
Makiažui sukurti aš pasiėmiau porą priemonių du viename, kurios galima naudoti kaip skaistalus ir lūpų blizgesį:
YSL Kiss and blush Lūpų blizgis ir skaistalai du viename (spalva 5). Plačiau čia:
Artdeco Majestic Beauty Cream Rouge for Cheeks & Lips Kreminės tekstūros veido ir lūpų skaistalai. Plačiau čia:
Visada mano kosmetinėje GUERLAIN Météorites Blossom Collection Ecrin Sourcils Eyebrow Kit - Guerlain šešėlių antakiams rinkinys. Plačiau čia:
Vakariniam makiažui sukurti aš pasiėmiau Akių pavedimą: Chanel ecriture de chanel liquid eyeliner 20 Brun plačiau čia:
Universalus lūpų pieštukas Essence baltos spalvos, tinka bet kokios spalvos lūpų dažams.
Kardashian Beauty Au Naturel Lip Kit (Kim Ultra Nude) - lūpų blizgesys. Plačiau čia:



Lakai, kveplai...


Aš visada imu su savimi priemonės nagų odelėms, nagų lakui nuimti ir kelių spalvų nagų lakus: raudoną ir nude spalvos. 
Kvepalai DKNY MYNY - plačiau čia:
raudonas lakas Flormas - plačiau čia:

Plaukams:

CHI Priemonė giluminiam plaukų atstatymui Silk Infusion. Plačiau čia: 
Green Pharmacy Liquid Silk (serumas plaukų galiukams). Plačiau čia:


Gero savaitgalio....







SHARE:

4 komentarai

Blogger Template Created by pipdig