2014 m. vasario 14 d., penktadienis

Mano kosmetinėje Valentino dienos proga... ir linkėjimai


Valentino dienos proga aš noriu parodyti sako kosmetinę, aprašyti ką naudojau makiažui ir parodyti kas gavosi....;-)



Valentino dienos proga aš pasirinkau makiažą su akcentu į lūpas. Tam renkuosi klasikinės raudonos spalvos lūpų dažus Dior ir tokios pat spalvos nagų laką pavadinimas Red Royalty 999 . Akių makiažui pasirinkau šiltos spalvos Chanel akių šešėlius ir Juodą YSL pieštuką linijai prie blakstienų pravesti. Kvapą pasirinkau iš Byredo kvepalų namų Rose Noir. Jie kvepia labai arti kūno ir suteikia tokiai dienai ypatingo seksualumo. ;-)

na o dabar kosmetikos sąrašas:


Chanel Inimitable intense blakstienų tušas- juodos spalvos. Plačiau čia:
YSL teint resist foundation kreminė pudra. Plačiau čia:
Dior Red Royalty 999 nagų lakas. Plačiau čia:
Dior Red Royalty 999 lūpų dažai
YSL akių pieštukas juodos spalvos
Chanel lūpų pieštukas spalva 55
GUERLAIN CRAZY PARIS Météorites Pearls. Plačiau čia:
Kvepalai Byredo Rose Noir. Plačiau čia:
Chanel Les 4 Ombres Quadra Eyeshadow Sequoia 87 Chanel akių šešėliai. Plačiau čia:
Byzance de Chanel Chanel Joues Contraste Rouge Powder Blush (Limited Edition) - Chanel skaistalai
Plačiau čia:

na o dabar kas gavosi...



akių makiažas:


Lūpos:


na o dabar, mano skaitytojai, aš noriu pasveikinti Jus su Meilės diena... Mylėkite visų pirmą save, likite savimi ir būkite gražios...
Šiandien man dviguba šventė... šiandien dieną parašiau savo 300 pranešimą savo bloge... Tai man labai daug ką reiškia...

Ačiū, kad esate kartu... keliu savo šampano bokalą už Jus... Myliu...


Jūsų Aliona....
SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2014-02-14 15:11

    Tiesiog tobulai atrodo raudonos lupos. Raudoni lupu dazai jau kuris laikas yra mano favoritai. Beja aciu uz uztaginima mylimiausio blogo kategorijoje. Atsakymai cia http://smellofpeony.blogspot.de/2014/02/the-liebster-award-tag-part-2.html

    Geros Valentino dienos!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aciu, aciu... as dar nepejau niekam parasyti, apie tai kad paminejau savo bloge, o tu jau atsakymus rasai... saunuole... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig